по-малко капитал

Magazine
Go Back   Компютърна сок > Компютърен софтуер > PC & конзолата Gaming

Register

Игра ускорители [Консумация на Черно и бяло 2]

Reply

Нишка Инструменти
Old 21 април 2008, 14:10
Член Група

Default Игра ускорители [Консумация на Черно и бяло 2]

Си взех касапи в секция Файлове и намери играта ускорител софтуер. Аз съм начинаещ, когато става дума за този вид софтуер, и се чудеха, ако той в действителност може да ми помогне играят игри на моя лаптоп гладко - единствената игра е черно и бяло 2.

Не мога действително живеят със закъснение в играта, която е последователна в цялата, но ако мога да се подобри, че със свободен и безопасен софтуер, за какво е направено навреди?

Може ли някой, който предлагаме игра ускорител би било най-добре и всяко специално настройки или предпочитания, че трябва да използвате, че може да помогне много.

Много благодаря предварително,

KingO.
Old 21 април 2008, 21:28
Номер на групата

Аз ще се намали на всички графики настройки в играта и да използва един от играта ускорители, посочени в Downloads секция.
Да използвам, за да използвате XP Пушене и това помогна малко, но тези ускорители може само да помогне малко.
Черно и бяло 2 е велика игра, но е доста тежко на ресурсите.
Тя също е игра, която претендира да тичам по certian нивото на хардуер и едва се прави така, и по-нататъшното ли в играта по-лошо става с по-големите количества др (A PET мразя мой).

Моята система: Krlll

Процесор (и):
Intel Q9550@4.33Ghz
Дънната платка:
Гигабайт GA-EP45-UD3P
RAM памет:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Графична карта (и):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Звукова карта:
Борда HDA
Hard Drive (и):
Няколко LOL 1650GB общо
Оптично устройство (а):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Дело / PSU:
ANTEC 1200/Enermax Infiniti 720W
Охлаждане:
Tuniq кула 120
Мрежа / Интернет:
Dual Gigabit Ethernet
Монитор (и):
Acer 22 "широкоекранен
Операционна система (и):
Vista x64 Ultimate
Old 22 април 2008, 07:19
Член Група

Много благодаря за съвета.