mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Game Acceleratorer [Brugt for Black and White 2]

Reply

Thread Tools
Old 21. april 2008, 14:10
Medlem Gruppen

Default Game Acceleratorer [Brugt for Black and White 2]

Jeg tog en slagtere i download sektionen og fundet spillet accelerator software. Jeg er en novice, når det kommer til denne slags software, og spekulerede på, om det rent faktisk kan hjælpe mig spille spil på min laptop jævnere - det eneste spil er sort / hvid 2.

Jeg kan faktisk leve med halter i spillet, der konsekvent hele vejen igennem, men hvis jeg kan forbedre, at med fri og sikker software, hvad er den skade?

Kan nogen foreslå som spillet accelerator ville være bedst og eventuelle særlige indstillinger eller præferencer jeg skal bruge, der kan hjælpe meget.

Mange tak på forhånd,

Kingo.
Old 21. april 2008, 21:28
Donor-Gruppen

Jeg vil reducere al grafik indstillinger i spillet og bruge en af spillet acceleratorer nævnt i download sektionen.
Jeg bruge til at bruge XP Ryger og det hjalp en smule, men disse acceleratorer kan kun hjælpe lidt.
Black and White 2 er et fantastisk spil, men er temmelig tung på ressourcerne.
Det er også et spil, der hævder at køre på et certian niveau af hardware og knap nok gør det, og yderligere får du i spillet værre bliver det med større niveauer mv (A kæledyr hader af mine).

Mit system: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Hukommelse:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Grafikkort (r):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Lydkort:
Ombord HDA
Harddisk (e):
Et par lol 1650GB samlede
Optisk drev (r):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Sag / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Køling:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (s):
Acer 22 "widescreen
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 22 april 2008, 07:19
Medlem Gruppen

Thanks a lot for din rådgivning.

Ville reducere forekomsten af XP for præstationshenseende også tillade Black and White 2 til at køre glattere?

Jeg ved, at mit grafikkort ikke er noget særligt, og hverken er min processor, er det omkring gennemsnittet. Men jeg har installeret 4 gange mængden af RAM computeren havde oprindeligt (512 MB - 2048mb). Jeg ved med sikkerhed, at min laptop næsten aldrig bruger halvdelen af det, så der er masser af fri RAM til rådighed.
Old 22 april 2008, 07:26
Donor-Gruppen

De ekstra ram hjælper selvfølgelig, men den grafik, der vil tage den største toll.The anden software for at øge spillets ydeevne vil slukke ikke væsentlige tjenester og reducere XPS brug af resources.Thats alle de grundlæggende do.Do hvad skulle man tro, at Gør dig selv, plus more.Automatically.
Old 22 april 2008, 07:45
Medlem Gruppen

Endnu en gang tak for rådgivning. Jeg vil give, at en prøve nu.
Old 4. maj 2008, 07:13
Medlem Gruppen

Har du tankerne mig at spørge, hvad grafikkort din bærbare computer har?, Fordi de fleste bærbare computere, medmindre du faktisk købe et spil en, vil kun komme med en indbygget i en lignende Intel grafik, afhængigt af bundkort.

Kadejd
Old 4. maj 2008, 13:45
Medlem Gruppen

ATI Mobility Radeon X300. Jeg synes det er 64MB. Intet særligt.
Old 4. maj 2008, 15:14
Medlem Gruppen

Id gætte på, at ville være et af dine problemer.

Kadejd
Old 4. maj 2008, 15:28
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Kadejd View Post
Id gætte på, at ville være et af dine problemer.

Kadejd
Old 4. maj 2008, 15:31
Medlem Gruppen

: / Tak Krll
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.