![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg tog en slagtere i download sektionen og fundet spillet accelerator software. Jeg er en novice, når det kommer til denne slags software, og spekulerede på, om det rent faktisk kan hjælpe mig spille spil på min laptop jævnere - det eneste spil er sort / hvid 2. Jeg kan faktisk leve med halter i spillet, der konsekvent hele vejen igennem, men hvis jeg kan forbedre, at med fri og sikker software, hvad er den skade? Kan nogen foreslå som spillet accelerator ville være bedst og eventuelle særlige indstillinger eller præferencer jeg skal bruge, der kan hjælpe meget. Mange tak på forhånd, Kingo. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil reducere al grafik indstillinger i spillet og bruge en af spillet acceleratorer nævnt i download sektionen.
Jeg bruge til at bruge XP Ryger og det hjalp en smule, men disse acceleratorer kan kun hjælpe lidt. Black and White 2 er et fantastisk spil, men er temmelig tung på ressourcerne. Det er også et spil, der hævder at køre på et certian niveau af hardware og knap nok gør det, og yderligere får du i spillet værre bliver det med større niveauer mv (A kæledyr hader af mine). Mit system: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Thanks a lot for din rådgivning. Ville reducere forekomsten af XP for præstationshenseende også tillade Black and White 2 til at køre glattere? Jeg ved, at mit grafikkort ikke er noget særligt, og hverken er min processor, er det omkring gennemsnittet. Men jeg har installeret 4 gange mængden af RAM computeren havde oprindeligt (512 MB - 2048mb). Jeg ved med sikkerhed, at min laptop næsten aldrig bruger halvdelen af det, så der er masser af fri RAM til rådighed. |
|
| |||
| |||
| De ekstra ram hjælper selvfølgelig, men den grafik, der vil tage den største toll.The anden software for at øge spillets ydeevne vil slukke ikke væsentlige tjenester og reducere XPS brug af resources.Thats alle de grundlæggende do.Do hvad skulle man tro, at Gør dig selv, plus more.Automatically. |
|
| |||
| |||
| Endnu en gang tak for rådgivning. Jeg vil give, at en prøve nu. |
|
| |||
| |||
| Har du tankerne mig at spørge, hvad grafikkort din bærbare computer har?, Fordi de fleste bærbare computere, medmindre du faktisk købe et spil en, vil kun komme med en indbygget i en lignende Intel grafik, afhængigt af bundkort. Kadejd |
|
| |||
| |||
| ATI Mobility Radeon X300. Jeg synes det er 64MB. Intet særligt. |
|
| |||
| |||
| Id gætte på, at ville være et af dine problemer. Kadejd |
|
| |||
| |||
| |