μικρότερο μετοχοποίηση

Magazine
Go Back   Computer Juice > Λογισμικό υπολογιστών > PC & Console Gaming

Register

Παιχνίδι Accelerators [Χρησιμοποιείται για Ασπρόμαυροι 2]

Reply

Εργαλεία Θέματος
Old 21η Απρ 2008, 14:10
Μέλος Ομάδα

Default Παιχνίδι Accelerators [Χρησιμοποιείται για Ασπρόμαυροι 2]

Πήρα κρεοπώλες στην ενότητα Downloads και διαπίστωσε το παιχνίδι επιταχυντή λογισμικού. Είμαι αρχάριος, όταν πρόκειται για τέτοιου είδους λογισμικού, και αναρωτήθηκε αν θα μπορούσε πράγματι να με βοηθήσει να παίξετε παιχνίδια για laptop ομαλότερη μου - το μοναδικό παιχνίδι που Ασπρόμαυροι 2.

Μπορώ να ζουν με την υστέρηση στο παιχνίδι αυτό είναι όλο, αλλά αν μπορώ να βελτιωθεί με την ελεύθερη και ασφαλή λογισμικά, τι είναι η ζημία;

Μπορεί κανείς που υποδηλώνουν επιταχυντή παιχνίδι θα είναι το πλέον και όλες οι ειδικές ρυθμίσεις ή θα πρέπει να χρησιμοποιούν τις προτιμήσεις μου που μπορεί να βοηθήσουν πολύ.

Πολλές ευχαριστίες εκ των προτέρων,

KingO.
Old 21η Απρ 2008, 21:28
Ομάδα Δωρητών

Θα ήθελα να μειώσει όλες τις ρυθμίσεις γραφικών στο παιχνίδι και να χρησιμοποιεί ένα από το παιχνίδι επιταχυντές που αναφέρονται στην ενότητα downloads.
Να χρησιμοποιήσω για την χρήση XP καπνιστής και βοήθησε λίγο, αλλά αυτές οι επιταχυντές μπορεί μόνο να βοηθήσει λίγο.
Black and White 2 είναι ένα μεγάλο παιχνίδι, αλλά είναι αρκετά βαρύ για τους πόρους.
Είναι επίσης ένα παιχνίδι που ισχυρίζεται ότι λειτουργεί σε επίπεδο hardware certian και μόλις το κάνει, και την περαιτέρω έχετε στο παιχνίδι είναι το χειρότερο γίνεται με μεγαλύτερα επίπεδα κλπ. (ΡΕΤ μίσος μου).

Το σύστημά μου: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Motherboard:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
Μνήμες:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Κάρτα γραφικών (ες):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 κρατών)
Κάρτα Ήχου:
Εποχούμενες hda
Hard Drive (s):
Λίγες lol 1650GB συνολικού
Optical Drive (s):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Υπόθεση / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Ψύξη:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (ες):