vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Pelin Kiihdyttimet [Käytetty Black and White 2]

Reply

Thread Tools
Old 21 huhtikuu 2008, 14:10
Jäsen

Default Pelin Kiihdyttimet [Käytetty Black and White 2]

Otin lihakaupat että lataus kohta ja löysi peli Kiihdyttimen ohjelmisto. Olen aloittelija, kun on tällaisia ohjelmistoja, ja ihmettelin, jos se voisi todella auttaa minua pelata pelejä minun laptop tasaisempana - ainoa peli on Black and White 2.

Voin todella asuvat yhdessä jälkijättöisyys peli, joka on johdonmukaista kaikkialla, mutta jos voin parantaa että vapaan ja turvallisen ohjelmiston, mikä aiheutuu vahinkoa?

Voiko kuka tahansa ehdottaa joka pelin kiihdytin olisi paras ja mitään erityisiä asetuksia tai mieltymysten minun pitäisi käyttää, jotka voivat auttaa suuresti.

Monet kiitokset etukäteen,

KingO.
Old 21 huhtikuu 2008, 21:28
Rahoittajien ryhmän

Haluaisin vähentää kaikki grafiikka-asetukset peliin ja käyttää yksi peli kiihdyttimet mainita tässä lataus osiossa.
Käytän käyttää XP Tupakoitsija ja se auttoi hieman, mutta nämä kiihdyttimet voi ainoastaan auttaa hieman.
Black and White 2 on hieno peli, mutta se on melko paljon resursseja.
Se on myös peli, joka väittää aikavälillä on certian tasolla Laitteistojen ja tuskin tekee näin, ja lisäksi saat osaksi peliä huonompaan se saa suurempia tasot jne. (PET Vihaan miinoja).

My System: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM-muisti:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Äänikortti:
Laivaostoksista HDA
Kiintolevy (t):
Muutama lol 1650GB yhteensä
Optinen asema (t):
1xDVD Philips DVD +-RW
Asia / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Jäähdytys:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (t):
Acer 22 "laajakuva
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 22 huhtikuu 2008, 07:19
Jäsen

Kiitos paljon teiltä neuvoa.

Olisiko vähentää ulkonäkö XP suorituskyvyn tarkoituksiin myös sallia Black and White 2 suorittaa tasaisempana?

Tiedän, että näytönohjain ei ole mitään erityistä, eikä minun jalostaja, se on noin keskimäärin. Mutta minulla on asennettu 4 kertaa RAM-muistin määrä on tietokone oli alun (512 Mt - 2048mb). Tiedän, että minun laptop lähes koskaan käyttää puoli on se, joten paljon vapaata muistia on käytettävissä.
Old 22 huhtikuu 2008, 07:26
Rahoittajien ryhmän

Ylimääräiset ram auttaa tietysti, mutta sen grafiikka, joka vie suurimman toll.The muita ohjelmia lisätä pelin suorituskyky sammuu muita kuin keskeisiä palveluja ja vähentää XPS käyttö resources.Thats he kaikki ovat pohjimmiltaan do.Do mitä luulisi, että tehdä itse, plus more.Automatically.
Old 22 huhtikuu 2008, 07:45
Jäsen

Jälleen kerran, kiitos neuvosta. I'll antaa siitä, että yrittää nyt.
Old 4. toukokuuta 2008 07:13
Jäsen

Onko teillä mielessä minun kysyä, mitä näytönohjain kannettavan tietokoneen on?, Koska useimmat läppäreissä ellet itse ostaa pelaamista yksi, vain tulevat jossa on sisään rakennettu yhdessä kuten Intel grafiikkaa, riippuen emolevyn.

Kadejd
Old 4. toukokuuta 2008 13:45
Jäsen

ATI Mobility Radeon X300. Mielestäni on 64MB. Ei mitään erikoista.
Old 4. toukokuuta 2008 15:14
Jäsen

Id arvata, että olisi joku ongelmia.

Kadejd
Old 4. toukokuuta 2008 15:28
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by Kadejd View Post
Id arvata, että olisi joku ongelmia.

Kadejd
Old 4. toukokuuta 2008 15:31
Jäsen

: / Kiitos Krll
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Black and White Lines käynnistyksen Computer tapana Siirry sieltä thomasbre Rautatavaran Chat 2 28. toukokuuta 2009 18:59
Black & White 2! Help! matt123456789 PC & Console Gaming 1 16th Aug 2008 05:59
Black & White näytön katoamaan Matrox General Software Chat 5 31. Jul 2008 15:48
Oma valvoja on mennyt musta ja valkoinen! Sendron Graphics Cards & Näytöt 5 2nd Lokakuu 2007 09:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.