![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Otin lihakaupat että lataus kohta ja löysi peli Kiihdyttimen ohjelmisto. Olen aloittelija, kun on tällaisia ohjelmistoja, ja ihmettelin, jos se voisi todella auttaa minua pelata pelejä minun laptop tasaisempana - ainoa peli on Black and White 2. Voin todella asuvat yhdessä jälkijättöisyys peli, joka on johdonmukaista kaikkialla, mutta jos voin parantaa että vapaan ja turvallisen ohjelmiston, mikä aiheutuu vahinkoa? Voiko kuka tahansa ehdottaa joka pelin kiihdytin olisi paras ja mitään erityisiä asetuksia tai mieltymysten minun pitäisi käyttää, jotka voivat auttaa suuresti. Monet kiitokset etukäteen, KingO. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haluaisin vähentää kaikki grafiikka-asetukset peliin ja käyttää yksi peli kiihdyttimet mainita tässä lataus osiossa.
Käytän käyttää XP Tupakoitsija ja se auttoi hieman, mutta nämä kiihdyttimet voi ainoastaan auttaa hieman. Black and White 2 on hieno peli, mutta se on melko paljon resursseja. Se on myös peli, joka väittää aikavälillä on certian tasolla Laitteistojen ja tuskin tekee näin, ja lisäksi saat osaksi peliä huonompaan se saa suurempia tasot jne. (PET Vihaan miinoja). My System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Kiitos paljon teiltä neuvoa. Olisiko vähentää ulkonäkö XP suorituskyvyn tarkoituksiin myös sallia Black and White 2 suorittaa tasaisempana? Tiedän, että näytönohjain ei ole mitään erityistä, eikä minun jalostaja, se on noin keskimäärin. Mutta minulla on asennettu 4 kertaa RAM-muistin määrä on tietokone oli alun (512 Mt - 2048mb). Tiedän, että minun laptop lähes koskaan käyttää puoli on se, joten paljon vapaata muistia on käytettävissä. |
|
| |||
| |||
| Ylimääräiset ram auttaa tietysti, mutta sen grafiikka, joka vie suurimman toll.The muita ohjelmia lisätä pelin suorituskyky sammuu muita kuin keskeisiä palveluja ja vähentää XPS käyttö resources.Thats he kaikki ovat pohjimmiltaan do.Do mitä luulisi, että tehdä itse, plus more.Automatically. |
|
| |||
| |||
| Jälleen kerran, kiitos neuvosta. I'll antaa siitä, että yrittää nyt. |
|
| |||
| |||
| Onko teillä mielessä minun kysyä, mitä näytönohjain kannettavan tietokoneen on?, Koska useimmat läppäreissä ellet itse ostaa pelaamista yksi, vain tulevat jossa on sisään rakennettu yhdessä kuten Intel grafiikkaa, riippuen emolevyn. Kadejd |
|
| |||
| |||
| ATI Mobility Radeon X300. Mielestäni on 64MB. Ei mitään erikoista. |
|
| |||
| |||
| Id arvata, että olisi joku ongelmia. Kadejd |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| : / Kiitos Krll |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Black and White Lines käynnistyksen Computer tapana Siirry sieltä | thomasbre | Rautatavaran Chat | 2 | 28. toukokuuta 2009 18:59 |
| Black & White 2! Help! | matt123456789 | PC & Console Gaming | 1 | 16th Aug 2008 05:59 |
| Black & White näytön katoamaan | Matrox | General Software Chat | 5 | 31. Jul 2008 15:48 |
| Oma valvoja on mennyt musta ja valkoinen! | Sendron | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 2nd Lokakuu 2007 09:09 |
| Thread Tools | |
| |