vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Pelin Kiihdyttimet [Käytetty Black and White 2]

Reply

Thread Tools
Old 21 huhtikuu 2008, 14:10
Jäsen

Default Pelin Kiihdyttimet [Käytetty Black and White 2]

Otin lihakaupat että lataus kohta ja löysi peli Kiihdyttimen ohjelmisto. Olen aloittelija, kun on tällaisia ohjelmistoja, ja ihmettelin, jos se voisi todella auttaa minua pelata pelejä minun laptop tasaisempana - ainoa peli on Black and White 2.

Voin todella asuvat yhdessä jälkijättöisyys peli, joka on johdonmukaista kaikkialla, mutta jos voin parantaa että vapaan ja turvallisen ohjelmiston, mikä aiheutuu vahinkoa?

Voiko kuka tahansa ehdottaa joka pelin kiihdytin olisi paras ja mitään erityisiä asetuksia tai mieltymysten minun pitäisi käyttää, jotka voivat auttaa suuresti.

Monet kiitokset etukäteen,

KingO.
Old 21 huhtikuu 2008, 21:28
Rahoittajien ryhmän

Haluaisin vähentää kaikki grafiikka-asetukset peliin ja käyttää yksi peli kiihdyttimet mainita tässä lataus osiossa.
Käytän käyttää XP Tupakoitsija ja se auttoi hieman, mutta nämä kiihdyttimet voi ainoastaan auttaa hieman.
Black and White 2 on hieno peli, mutta se on melko paljon resursseja.
Se on myös peli, joka väittää aikavälillä on certian tasolla Laitteistojen ja tuskin tekee näin, ja lisäksi saat osaksi peliä huonompaan se saa suurempia tasot jne. (PET Vihaan miinoja).

My System: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM-muisti:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Äänikortti:
Laivaostoksista HDA
Kiintolevy (t):
Muutama lol 1650GB yhteensä
Optinen asema (t):
1xDVD Philips DVD +-RW
Asia / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Jäähdytys:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (t):
Acer 22 "laajakuva
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 22 huhtikuu 2008, 07:19
Jäsen

Kiitos paljon teiltä neuvoa.