mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Game Versnellers [Gebruikt voor Black and White 2]

Reply

Thread Tools
Old 21 apr 2008, 14:10
Lid Fractie

Ik nam een slagers in de downloads sectie en vond het spel gaspedaal software. Ik ben een beginner als het gaat om dit soort software, en vroeg zich af of hij me kon helpen, games spelen op mijn laptop gladder - het enige spel dat Zwart-Wit 2.

Ik kan eigenlijk leven met de achterstand in het spel is dat de gehele, maar als ik dat kan verbeteren met het vrije en veilige software, wat is het kwaad gedaan?

Kan iedereen raden welke game gaspedaal beste zou zijn en een bepaalde instellingen of voorkeuren die ik heb moeten gebruiken die kunnen helpen sterk.

Many thanks in advance,

Kingo.
Old 21 apr 2008, 21:28
Donor Groep

Ik zou alle grafische instellingen in het spel en gebruik een van de game versnellers genoemd in de downloads sectie.
Ik gebruik voor het gebruik van XP Roker en het hielp een beetje, maar deze versnellers kunnen alleen helpen een beetje.
Black and White 2 is een geweldig spel, maar is nogal zwaar op de middelen.
Het is ook een spel dat beweert te draaien op een certian niveau van de hardware en nauwelijks doet dat, en de verdere je in het spel het nog erger het wordt met grotere niveaus enz. (Een huisdier haat van mij).

Mijn Systeem: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Moederbord:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Geheugen:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 Mem)
Sound Card:
Onboard HDA
Hard Drive (s):
Een paar lol 1650GB totale
Optische Drive (s):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Case / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Koeling:
Tuniq Tower 120
Netwerk / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (s):
Acer 22 "breedbeeld
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 22 apr 2008, 07:19
Lid Fractie

Bedankt voor uw advies.

Zou het verminderen van de verschijning van XP voor de prestaties doeleinden ook Black and White 2 te lopen soepeler?

Ik weet dat mijn grafische kaart is niets bijzonders, noch is mijn processor, het is ongeveer gemiddeld. Maar ik heb 4 keer de hoeveelheid RAM-geheugen van de computer had oorspronkelijk (512mb - 2048MB). Ik weet voor een feit dat mijn laptop bijna nooit gebruikt de helft van, dus er is genoeg RAM vrij beschikbaar.
Old 22 apr 2008, 07:26
Donor Groep

De extra ram helpt natuurlijk, maar zijn de graphics, dat zal de grootste toll.The andere software voor het vergroten van de prestaties van het spel wordt afgesloten niet-essentiële diensten en verminderen XPS gebruik van alle resources.Thats ze eigenlijk do.Do wat je zou denken aan doe jezelf, plus more.Automatically.
Old 22 apr 2008, 07:45
Lid Fractie

Nogmaals, ik dank u voor het advies. Ik geef dat eens te proberen nu.
Old 4 mei 2008, 07:13
Lid Fractie

Vind je het erg me vraagt wat de grafische kaart van uw laptop heeft?, Omdat de meeste laptops, tenzij je daadwerkelijk koopt een gaming is, zullen alleen worden geleverd met een ingebouwd zoals een Intel Graphics, afhankelijk van het moederbord.

Kadejd
Old 4 mei 2008, 13:45
Lid Fractie

ATI Mobility Radeon X300. Ik denk dat het 64MB. Niets bijzonders.
Old 4 mei 2008, 15:14
Lid Fractie

Id denk dat zou een van uw problemen.

Kadejd
Old 4 mei 2008, 15:28
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kadejd View Post
Id denk dat zou een van uw problemen.

Kadejd
Old 4 mei 2008, 15:31
Lid Fractie

: / Bedankt Krll
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.