mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Kamp Accelerators [Brukes til Black and White 2]

Reply

Thread Tools
Old 21 april 2008, 14:10
Medlem Group

Default Kamp Accelerators [Brukes til Black and White 2]

Jeg tok en Slaktere i downloads delen og funnet spillet akseleratoren programvare. Jeg er en nybegynner når det gjelder denne typen programvare, og lurte på om det faktisk vil hjelpe meg å spille på min bærbare mykere - den eneste spill som Black and White 2.

Jeg kan faktisk leve med lag i spillet som er konsekvent i, men hvis jeg kan forbedre det med fri og sikker programvare, hva er skade gjort?

Kan noen foreslå hvilke spill akseleratoren vil være best, og noen spesielle innstillinger eller innstillinger jeg skal bruke som kan bidra sterkt.

Mange takk på forhånd

KingO.
Old 21 april 2008, 21:28
Donor Group

Jeg vil redusere all grafikken i spillet og bruke ett av spillet akseleratorer nevnt i downloads delen.
Jeg bruker å bruke XP Røyker og det hjalp litt men disse akseleratorer kan kun hjelpe litt.
Black and White 2 er et bra spill, men er ganske tung på ressurser.
Det er også et spill som hevder å kjøre på et certian nivå av maskinvare og knapt gjør det, og jo lengre du kommer inn i spillet det verre blir det med større nivåer etc. (A pet hater min).

Min System: Krlll

Prosessor (er):
Intel Q9550@4.33Ghz
Hovedkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM-minne:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 Mem)
Lydkort:
Onboard HDA
Harddisk (er):
Noen lol 1650GB totalt
Optisk stasjon (er):
1xDVD Philips DVD +-RW
Case / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Cooling:
Tuniq Tower 120
Nettverk / Internett:
Dual Gigabit Ethernet
Skjerm (er):
Acer 22 "widescreen
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 22 april 2008, 07:19
Medlem Group

Tusen takk for din hjelp.

Vil redusere utseende XP resultatoptimaliserte formål også Black and White 2 for å kjøre jevnere?