mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Kamp Accelerators [Brukes til Black and White 2]

Reply

Thread Tools
Old 21 april 2008, 14:10
Medlem Group

Default Kamp Accelerators [Brukes til Black and White 2]

Jeg tok en Slaktere i downloads delen og funnet spillet akseleratoren programvare. Jeg er en nybegynner når det gjelder denne typen programvare, og lurte på om det faktisk vil hjelpe meg å spille på min bærbare mykere - den eneste spill som Black and White 2.

Jeg kan faktisk leve med lag i spillet som er konsekvent i, men hvis jeg kan forbedre det med fri og sikker programvare, hva er skade gjort?

Kan noen foreslå hvilke spill akseleratoren vil være best, og noen spesielle innstillinger eller innstillinger jeg skal bruke som kan bidra sterkt.

Mange takk på forhånd

KingO.
Old 21 april 2008, 21:28
Donor Group

Jeg vil redusere all grafikken i spillet og bruke ett av spillet akseleratorer nevnt i downloads delen.
Jeg bruker å bruke XP Røyker og det hjalp litt men disse akseleratorer kan kun hjelpe litt.
Black and White 2 er et bra spill, men er ganske tung på ressurser.
Det er også et spill som hevder å kjøre på et certian nivå av maskinvare og knapt gjør det, og jo lengre du kommer inn i spillet det verre blir det med større nivåer etc. (A pet hater min).

Min System: Krlll

Prosessor (er):
Intel Q9550@4.33Ghz
Hovedkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM-minne:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Graphics Card (s):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 Mem)
Lydkort:
Onboard HDA
Harddisk (er):
Noen lol 1650GB totalt
Optisk stasjon (er):
1xDVD Philips DVD +-RW
Case / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Cooling:
Tuniq Tower 120
Nettverk / Internett:
Dual Gigabit Ethernet
Skjerm (er):
Acer 22 "widescreen
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 22 april 2008, 07:19
Medlem Group

Tusen takk for din hjelp.

Vil redusere utseende XP resultatoptimaliserte formål også Black and White 2 for å kjøre jevnere?

Jeg vet at min grafikkortet er noe spesiell, og verken er min prosessor, er det omtrent gjennomsnittlig. Men jeg har installert 4 ganger mengden RAM på datamaskinen opprinnelig hadde (512MB - 2048mb). Jeg vet for et faktum at min laptop nesten aldri bruker halvparten av den, så det er masse ledig RAM tilgjengelig.
Old 22 april 2008, 07:26
Donor Group

De ekstra ram hjelper selvfølgelig men grafikken som vil ta den største toll.The annen programvare for å øke spillytelsen vil slå seg av uten viktige tjenester og redusere XPS bruk av resources.Thats alle de i utgangspunktet do.Do hva du vil tro på gjøre selv, pluss more.Automatically.
Old 22 april 2008, 07:45
Medlem Group

Igjen, takk for råd. Jeg skal gi det en sjanse nå.
Old 4 mai 2008, 07:13
Medlem Group

Gjør det noe jeg spørre hva grafikkortet ditt laptop har?, Fordi de fleste bærbare datamaskiner med mindre du faktisk kjøpe et spill en, bare vil komme med en bygd i en slik Intel grafikk, avhengig av hovedkortet.

Kadejd
Old 4 mai 2008, 13:45
Medlem Group

ATI Mobility Radeon X300. Jeg tror det er 64MB. Ikke noe spesielt.
Old 4 mai 2008, 15:14
Medlem Group

Id gjette som ville være en av dine problemer.

Kadejd
Old 4 mai 2008, 15:28
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by Kadejd View Post
Id gjette som ville være en av dine problemer.

Kadejd
Old 4 mai 2008, 15:31
Medlem Group

: / Takk Krll
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Black And White Lines ved oppstart Computer wont gå videre derfra thomasbre General Hardware Chat 2 28 mai 2009 18:59
Black & White 2! Hjelp! matt123456789 PC & Console Gaming 1 16 august 2008 05:59
Black & White skjermen forsvinner Matrox General Software Chat 5 31 juli 2008 15:48
Skjermen min har gått i svart og hvitt! Sendron Kabinetter & Skjermer 5 2 oktober 2007 09:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.