![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg tok en Slaktere i downloads delen og funnet spillet akseleratoren programvare. Jeg er en nybegynner når det gjelder denne typen programvare, og lurte på om det faktisk vil hjelpe meg å spille på min bærbare mykere - den eneste spill som Black and White 2. Jeg kan faktisk leve med lag i spillet som er konsekvent i, men hvis jeg kan forbedre det med fri og sikker programvare, hva er skade gjort? Kan noen foreslå hvilke spill akseleratoren vil være best, og noen spesielle innstillinger eller innstillinger jeg skal bruke som kan bidra sterkt. Mange takk på forhånd KingO. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil redusere all grafikken i spillet og bruke ett av spillet akseleratorer nevnt i downloads delen.
Jeg bruker å bruke XP Røyker og det hjalp litt men disse akseleratorer kan kun hjelpe litt. Black and White 2 er et bra spill, men er ganske tung på ressurser. Det er også et spill som hevder å kjøre på et certian nivå av maskinvare og knapt gjør det, og jo lengre du kommer inn i spillet det verre blir det med større nivåer etc. (A pet hater min). Min System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Tusen takk for din hjelp. Vil redusere utseende XP resultatoptimaliserte formål også Black and White 2 for å kjøre jevnere? Jeg vet at min grafikkortet er noe spesiell, og verken er min prosessor, er det omtrent gjennomsnittlig. Men jeg har installert 4 ganger mengden RAM på datamaskinen opprinnelig hadde (512MB - 2048mb). Jeg vet for et faktum at min laptop nesten aldri bruker halvparten av den, så det er masse ledig RAM tilgjengelig. |
|
| |||
| |||
| De ekstra ram hjelper selvfølgelig men grafikken som vil ta den største toll.The annen programvare for å øke spillytelsen vil slå seg av uten viktige tjenester og redusere XPS bruk av resources.Thats alle de i utgangspunktet do.Do hva du vil tro på gjøre selv, pluss more.Automatically. |
|
| |||
| |||
| Igjen, takk for råd. Jeg skal gi det en sjanse nå. |
|
| |||
| |||
| Gjør det noe jeg spørre hva grafikkortet ditt laptop har?, Fordi de fleste bærbare datamaskiner med mindre du faktisk kjøpe et spill en, bare vil komme med en bygd i en slik Intel grafikk, avhengig av hovedkortet. Kadejd |
|
| |||
| |||
| ATI Mobility Radeon X300. Jeg tror det er 64MB. Ikke noe spesielt. |
|
| |||
| |||
| Id gjette som ville være en av dine problemer. Kadejd |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| : / Takk Krll |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Black And White Lines ved oppstart Computer wont gå videre derfra | thomasbre | General Hardware Chat | 2 | 28 mai 2009 18:59 |
| Black & White 2! Hjelp! | matt123456789 | PC & Console Gaming | 1 | 16 august 2008 05:59 |
| Black & White skjermen forsvinner | Matrox | General Software Chat | 5 | 31 juli 2008 15:48 |
| Skjermen min har gått i svart og hvitt! | Sendron | Kabinetter & Skjermer | 5 | 2 oktober 2007 09:09 |
| Thread Tools | |
| |