rzadziej kapitałowych

Magazine
Go Back   Komputer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Gra Akceleratory [Służy do Black and White 2]

Reply

Narzędzia wątku
Old 21 kwietnia 2008, 14:10
Członek grupy

Wziąłem rzeźników w sekcji Pobieranie i znaleźć gry akceleratora oprogramowania. Jestem początkujący jeśli chodzi o tego typu oprogramowania, i zdumiał się, jeżeli faktycznie mogła mi pomóc gier na moim laptopie gładsze - jedynego w grze Black and White 2.

I może rzeczywiście żyć z opóźnienia w grze, że konsekwentnie w całym, ale jeśli mogę poprawić, aby z wolnym oprogramowaniem i bezpieczne, co szkodliwości?

Czy ktoś może sugerować, która gra akceleratora byłoby najlepsze i wszelkich szczególnych lub ustawienia preferencji należy użyć, które mogą znacznie pomóc.

Many thanks in advance,

KingO.
Old 21 kwietnia 2008, 21:28
Grupa dawcy

Chciałbym zmniejszyć wszystkie ustawienia grafiki w grze i skorzystać z jednej z gier wymienionych w akceleratorów Pobieranie sekcji.
Używam do wykorzystania XP Palacz i pomogło, ale trochę tych akceleratorów mogą tylko trochę pomóc.
Black and White 2 to świetna gra, ale jest dość ciężkie na zasoby.
Jest to również gra, która twierdzi, że działania na szczeblu certian sprzętu i ledwie nie tak, i można dostać się do dalszej gry gorzej on z większych itp. (PET nienawiść do kopalni).

My System: Krlll

Procesor (y):
Intel Q9550@4.33Ghz
Płyta główna:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
Pamięć RAM:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Karta graficzna (y):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 pań)
Karta dźwiękowa:
Onboard HDA
Hard Drive (s):
Kilka lol 1650GB oddanych
Optical Drive (s):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Case / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Chłodzenie:
Tuniq Tower 120
Sieć / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (y):
Acer 22 "widescreen
Operating System (-y):
Vista x64 Ultimate
Old 22 kwiecień 2008, 07:19
Członek grupy

Thanks a lot for your advice.