![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag tog en slaktare i nerladdningar avsnitt och hittade spelet acceleratorstrålen programvara. Jag är en nybörjare när det gäller denna typ av programvara, och undrade om det faktiskt skulle kunna hjälpa mig att spela spel på min laptop smidigare - det enda spel som Black and White 2. Jag kan faktiskt leva med eftersläpning i spelet som är konsekvent hela vägen, men om jag kan förbättra detta med fri och säker programvara, vad är det för skada? Kan någon föreslå vilka spel acceleratorn skulle vara bäst och några särskilda inställningar eller inställningar jag ska använda som kan bidra i hög grad. Stort tack på förhand KingO. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag skulle minska all grafik inställningar i spelet och använda ett av spelet acceleratorerna nämns i nerladdningar avsnitt.
Om du använder XP Rökare och det hjälpte lite men dessa acceleratorer kan bara hjälpa till lite. Black and White 2 är ett jättebra spel, men är ganska tung på resurserna. Det är också ett spel som gör anspråk på att köra på en certian nivå av hårdvara och knappt gör det, och ytterligare dig komma in i spelet desto värre blir det med större nivåer etc. (husdjursaffärer hatar min). Mitt System: Krlll
|
|
| |||
| |||
| Tack för ditt råd. Skulle minska uppkomsten av XP för prestanda ändamål också tillåta Svartvitt 2 löpa smidigare? Jag vet att mitt grafikkort är inget speciellt, och inte heller är min processor, det är ungefär genomsnittet. Men jag har installerat 4 gånger den mängd RAM-minne datorn ursprungligen hade (512MB - 2048MB). Jag vet att min laptop nästan aldrig använder hälften av det, så det finns gott om gratis RAM tillgängliga. |
|
| |||
| |||
| De extra RAM hjälper naturligtvis men grafiken som tar den största toll.The annan programvara för att öka spelprestanda att stängas av icke viktiga tjänster och minska XPS använda resources.Thats allt de sett do.Do vad man skulle kunna tro att göra själv, plus more.Automatically. |
|
| |||
| |||
| Återigen, tack för råd. Jag ska ge det ett försök nu. |
|
| |||
| |||
| Har du något emot mig och frågade vad grafikkortet din bärbara dator har?, Eftersom de flesta bärbara datorer om du faktiskt köpa ett spel en, kommer bara att komma med en inbyggd i en liknande Intel grafik, beroende på moderkort. Kadejd |
|
| |||
| |||
| ATI Mobility Radeon X300. Jag tycker det är 64MB. Inget speciellt. |
|
| |||
| |||
| Id antar att det skulle vara en av dina problem. Kadejd |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| : / Tack Krll |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Svartvitt Lines vid start Computer brukar gå vidare Det | thomasbre | General Hardware Chat | 2 | 28 maj 2009 18:59 |
| Black & White 2! Hjälp! | matt123456789 | PC & Console Gaming | 1 | 16 august 2008 05:59 |
| Black & White skärmen försvinner | Matrox | General Software Chat | 5 | 31 juli 2008 15:48 |
| Min bildskärm har gått svartvitt! | Sendron | Grafikkort & Skärmar | 5 | 2 oktober 2007 09:09 |
| Thread Tools | |
| |