mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Game Deisign og eller modding .......

Reply

Thread Tools
Old 11. sep 2008, 13:21
Donor-Gruppen

Default Game Deisign og eller modding .......

Hvem gør enten? Jeg elsker PC spil og har spillet dem, da de kom ud. At sige de fremskridt, fra da jeg begyndte at hvad der er ude nu er forbløffende, ville være en underdrivelse. Prøv at sammenligne Crysis med et "spil", der består af ord på en skærm, der siger spændende ting som "du kommer til slutningen af hallen. Kan du indtaste en dør til venstre eller en til højre. Type R for højre og L for venstre .........

Anyways, som mods, og hvordan vil du komme i gang? Hvad med at designe et spil? Er spillet motorer ejendomsretligt eller kan du "lease" dem, som det var? Jeg kender flere spil anvendes den originale Doom motoren og andre løber ud af deres egne. Hvert spil har jeg købt for nylig har "fabrik støttet" Mod værktøjer. Jeg har set spillet hjem websteder, hvor udviklerne vil faktisk interagerer med modders og hjælpe dem ud. en havde en online klasse som det var.
Old 11. sep 2008, 15:04
Donor-Gruppen

Jeg startede ud ved hjælp Source SDK til at gøre kort til servere jeg spillede på i HL2 DM. Dens en stor ved at starte og dets frie. bliver det meget let, når du får hænge af det. Jeg kan huske, da jeg var omkring 3-4 år gammel, og jeg spillede Mega Race på Windows DOS. For mig en stor søger vildt isnt så meget greaphics, men i stedet realistiske bevægelser og animation af kroppen og surrouding. kan du foretage en banan ligner en banan, men hvis det ser ud som en abe, der har en beslaglæggelse, når det peels, så det ser slemt, uanset hvor du slice det. Jeg vil være desining mit eget spil snart. Jeg har et hold af venner, der er lige så i det som jeg. De nærmere detaljer om spillet og historien linje er noget, vi har besluttet ikke at dele med andre (dont ønsker nogen tager mine idéer). Men hvad jeg kan sige, er, at hvad vi har på lager, er aldrig blevet gjort i alle andre spil, så vidt. Alle vores spil vil være yderst uniqe, og fra hvad vi har indtil videre, de vil tage omkring en uge med solid spil for at slå alt i story mode. Du vil se og være i stand til at gøre tingene på multiplayer, som aldrig har gjort før. I cant wait for at få collage niveau uddannelse for dette.

Mit system: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Hukommelse:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Grafikkort (r):
GTX280
Lydkort:
ombord (for nu)
Harddisk (e):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk drev (r):
Klik på linket i signatur for yderligere
Sag / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Køling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Network / Internet:
DSL medium
Monitor (s):
30 tommer 2650x1600 (snart anyway)
Operating System (s):
XP Home
Old 11. sep 2008, 15:16
Donor-Gruppen

I'm føre scripter på Dawn Victory Mod.

God måde at komme i gang skal bare vælge noget op gerne kortlægning eller scripting eller noget, opbygge en portefølje gør det freelance for modding, og brud på denne måde.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 11. sep 2008, 15:37
Donor-Gruppen

Det ser cool Carbon. Jeg blot glanced på det, men vil granske det yderligere senere.

Ost, du kører mig skør dude, det's College lol. Brug din stavekontrol. Ah fanden med det, jeg sjældent gør enten. Spillene lyd køligt, køre med dem. Har du en animator at henlede crap op for dig? Nej, jeg er ikke på udkig efter et job lol, jeg kan ikke trække, bare kontrol. Jeg bryder mig ikke så meget for nogen af de halveringstid spil. Ja de har nogle interessante funktioner, men for mig, de dybest sutte så vidt spillet er berørt. Personligt er jeg ikke så interesseret i, hvad jeg kalder Nintendo problemer, (hvor godt du lære at betjene computer eller konsol tasterne for weird ass bevægelse), som jeg er i en god historie og udfordring.

F.eks. Jeg spiller den nye STALKER spillet. Jeg har den køre-tasten og bruge en bandage centralt tæt på hinanden. Hvis jeg ramte bandage nøglen, når jeg ønsker at ramme køre, jeg ikke kun køres ikke, men jeg affald en bandage. I det virkelige liv er der ingen måde, jeg ville affald en bandage når jeg rent faktisk var der ønsker at køre. Jeg er ikke programmør, men jeg har spillet for mange spil, hvor hvis jeg ramte bandage tasten ved en fejl den siger, "du behøver ikke en bandage" eller noget i den retning, det gør ikke spilde dyrebare recources på grund af en tastefejl. Jeg ønsker ikke at være nødt til at bruge begge hænder og fødder at ramme nogle mærkelige tastetryk kombination mens min tungen lige i den rigtige stilling, så jeg kan gennemføre en plan. For mig, der er forsinket. Anyways, min kone og aftensmad bare kom hjem lol. Senere.
Old 11. sep 2008, 20:42
Donor-Gruppen

Statistisk im i top 9% i min tilstand for at skrive fiktive ting (jeg tror det var ISAT?) Men min stavning er forfærdelig. Aldrig kunne blive god til at stave. ved ikke hvorfor. Jeg er i historien linje mere end noget andet. Og min ven er ved at undersøge for at gå mere på det område, Game Concept er designet, så jeg har det, der er omfattet. Og jeg mener ikke gerne bruge Wii til at flytte ting, jeg mener faktisk beslutningsforslag figurerne i et spil gøre. alias, der vil være en masse bevægelse hentningstidspunkt gang. sandsynligvis i 1000 er så vidt gemt beslutningsforslag gå. Som for filtyper, jeg kender mange mennesker ser på de programmer, filer, så jeg wana gøre noget gerne gøre filen extrention noget lignende ---. Lol. OMG. Wtf. Rofl ya ved, ting som disse, så når poeple kommet til se på de filer, de skal tænke, hvad de læser (så vidt filtypenavne gå anway)
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Brute force tilfælde modding. hehe hataw13 Cases & Strømforsyninger 3 8 juni 2009 15:42
Autorun Modding for ekstern harddisk - Autoplay en lyd, når sluttet Clayton Multimedia & Codecs 6 29 marts 2009 20:05
Min pc tilfælde modding Rik Cases & Strømforsyninger 18 25th Dec 2007 09:11
Gamle PC Game Kev64942 PC & Console Gaming 1 13. sep 2007 09:32
Hvad er tilfældet modding? Conred General Hardware Chat 2 14 oktober 2006 20:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.