vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Pelin Deisign ja / tai modding .......

Reply

Thread Tools
Old 11. Sep 2008, 13:21
Rahoittajien ryhmän

Default Pelin Deisign ja / tai modding .......

Kuka tekee joko? Rakastan PC pelejä ja on pelannut niitä, koska ne tuli ulos. Eli edistymistä, kun aloitin, mitä nyt on hämmästyttävä olisi understatement. Yritä vertailla Crysis joiden "peli", joka koostuu sanoista ruutu, jossa lukee jännittäviä asioita kuten "tulet päässä. Voit kirjoittaa oven vasemmalle tai yksi oikealle. Type R oikein ja L vasemmalle .........

Anyways, joka mods ja miten pääsen alkuun? Miten suunnitella peliä? Onko pelin moottorit omistusoikeudellisia tai voit "vuokrata" sellaisena kuin se oli? Tiedän useita pelejä käytetään alkuperäistä Doom moottori ja muut ajettua omia. Jokaisen pelin olen ostanut viime aikoina on "tehdas tukee" mod työkaluja. Olen nähnyt pelin home-sivuille, joilta kehittäjät itse vuorovaikutuksessa modders ja auttaa heitä selviytymään. yksi oli online-luokkaan, koska se oli.
Old 11. Sep 2008, 15:04
Rahoittajien ryhmän

Aloitin ulos käyttämällä Source SDK tehdä karttoja palvelinten i pelataan vuonna HL2 DM. Sen suuri, jonka aloittaa ja sen ilmaiseksi. se on hyvin helppoa, kun saat roikkua sitä. Muistan kun olin noin 3-4 vuotta vanha, ja olen ollut Mega Race Windows DOS. Minusta upealta pelin isnt niinkään greaphics, vaan realistisia liikkeitä ja animaation kehon ja surrouding. voit tehdä banaanialan näyttämään banaani, mutta jos se näyttää apina ottaa kohtauksen, kun se peels, se näyttää pahalta, ei väliä kuinka siivu sitä. Aion desining oma pelejä lähiaikoina. Minulla on joukko ystäviä, jotka ovat aivan yhtä osaksi se olen. Tiedot peli ja juoni ovat meidän päätti ole jakaa muiden kanssa (dont haluta joku ottaen ideani). Mutta mitä voin sanoa on, että mitä meillä on varastossa, ei ole koskaan tehnyt mitään muuta peli tähän mennessä. Kaikki pelit ovat erittäin uniqe, ja siitä, mitä olemme tähän mennessä, ne kestää noin viikon kiinteiden pelin voittaa kaiken tarina tilassa. Näet ja voitava tehdä asioita multiplayer, joita ei ole koskaan ennen tehnyt. I cant wait to get kollaasi koulutusta tähän.

My System: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Emolevy:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM-muisti:
Mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Äänikortti:
laivalla (nyt)
Kiintolevy (t):
WD WD6401AALS 640GB
Optinen asema (t):
Klikkaa linkkiä allekirjoituksen enemmän
Asia / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Jäähdytys:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Network / Internet:
DSL keskipitkällä
Monitor (t):
30 tuuman 2650x1600 (pian joka tapauksessa)
Operating System (s):
XP Home
Old 11. Sep 2008, 15:16
Rahoittajien ryhmän

Olen johtaa scripter annetun Dawn of Victory mod.

Hyvä tapa aloittaa on vain poimia jotain kuten kartoitus tai scripting tai jotain, rakentaa salkun tee sitä freelance varten modding, ja murtaa näin.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 11. Sep 2008, 15:37
Rahoittajien ryhmän

Se näyttää jäähtyä Carbon. Olen vain vilkaisin vaan tulee tutkia sitä vielä myöhemmin.

Juusto, olet ajo minulle hullu jätkä, se's College lol. Käytä oikeinkirjoituksen tarkistus. Ah helvettiä sen kanssa, olen harvoin tehdä joko. Pelien ääni viileä, suorita niitä. Onko sinulle animaattori tehdä crap jopa sinua? Ei, en ole työtä hakevista lol, en voi tehdä juuri tarkkailun. I don't care, että paljon johonkin puoliintumisaika pelejä. Joo ne on joitakin mielenkiintoisia ominaisuuksia, mutta minulle ne pohjimmiltaan imeä niin paljon kuin pelin osalta. Itse en ole niin kiinnostunut siitä, mitä pyydän Nintendo ongelmia, (kuinka hyvin opit toimimaan tietokoneen tai konsolin avaimia weird ass liikkuvuus), sellaisena kuin olen hyviä tarinoita ja haaste.

Esimerkiksi. En pelaa uuden Stalker peli. Minulla on run-näppäintä ja käyttää sideharsoa keskeinen lähellä toisiaan. Jos I hit the side näppäintä, kun haluan osuma aikavälillä, en vain ole ristiriidassa, mutta jätettä sideharsoa. Oikeassa elämässä ei ole mitään keinoa I hukkaisi sideharsoa, kun oli itse haluavat käyttää. En ole ohjelmoija, mutta olen ollut liian monia pelejä, joissa jos osui sideharsoa avain virhe se sanoo, "et tarvitse side" tai jotain, että se ei kallisarvoista recources siksi, typo. En halua joutua käyttämään molemmat kädet ja jalat osuu joitakin outoja näppäinpainalluksen yhdistelmä kun kieleni on juuri oikea kanta, jotta voin suorittaa tasolla. Minusta se on jälkeenjäänyt. Anyways, vaimoni ja illallinen juuri tulin kotiin lol. Myöhemmin.
Old 11. Sep 2008, 20:42
Rahoittajien ryhmän

Tilastollisesti im in alkuun 9% minun tilassa kirjallisesti keksittyjä juttuja (luulen, että se oli ISAT?), Mutta minun oikeinkirjoitus on kamala. Koskaan voisi saada hyvä oikeinkirjoitus. en tiedä miksi. Olen osaksi juoni enemmän kuin mitään muuta. Ja ystäväni opiskelee mennä enemmän alalla Game Concept ovat suunnittelu, joten minulla on, että katettu. Enkä tarkoita sitä, kuten käyttämällä Wii viedä asioita, tarkoitan todellinen päätöslauselmaesitykset merkit pelin tehdä. Akaa, siellä on paljon liikettä kaappausajasta meneillään. todennäköisimmin 1000: n niin pitkälle kuin varastoidaan päätöslauselmaesitykset mennä. Mitä tiedostotyyppejä, tiedän, että monet ihmiset tarkastella ohjelmien tiedostot, joten i wana tehdä jotain tehdä tiedosto extrention jotain ---. Lol. Omg. Wtf. Rofl ya tiedätte, stuff like that, joten kun poeple tulla tarkastella tiedostoja, ne tulee miettiä, mitä ne ovat käsittelyssä (sikäli kuin tiedostopäätteitä mennä anway)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.