mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Game Deisign en of modding .......

Reply

Thread Tools
Old 11 sep 2008, 13:21
Donor Groep

Wie doet ofwel? Ik hou van PC-spellen en het spelen zijn, omdat zij kwam. Om te zeggen dat de voortgang van toen ik begon aan wat er nu is verbazingwekkend zou een understatement. Crysis proberen te vergelijken met een "spel" dat bestaat uit woorden op een scherm dat zegt spannende dingen zoals "u ons aan het einde van de gang. Kunt u een deur aan de linkerkant of aan de rechterkant. Type R voor rechts en L voor links .........

Anyways, die mods en hoe krijg je beginnen? Hoe zit het ontwerpen van een spel? Zijn spel engines propriëtaire of kan je "lease" hen als het ware? Ik weet dat verschillende spelletjes gebruikt de originele Doom motor en anderen afspoeling van hun eigen land. Elke game heb ik onlangs gekocht heeft "fabriek ondersteund" mod tools. I've seen game home locaties waar de ontwikkelaars daadwerkelijk interactie met modders en help ze uit. een had een online klas als het ware.
Old 11 sep 2008, 15:04
Donor Groep

Ik begon met behulp Source SDK om kaarten voor servers speelde ik in HL2 DM. Het is een geweldige door om te beginnen en zijn gratis. wordt het heel handig als je de knie. Ik herinner me toen ik ongeveer 3-4 jaar oud, en ik speelde Mega Race op Windows DOS. Voor mij een geweldig spel zoekt isnt zozeer de greaphics, maar realistische bewegingen en animatie van het lichaam en surrouding. kunt u een banaan ziet eruit als een banaan, maar als het eruit ziet als een aap met een beslag als het pelt, dan is het er slecht uitziet, ongeacht hoe je het schijfje. Ik zal desining mijn eigen spellen binnenkort. Ik heb een team van vrienden die net zo in als ik. De details over het spel en verhaal lijn zijn iets hebben we besloten niet te delen met anderen (dont want iemand met mijn ideeën). Maar wat ik kan zeggen, is dat wat we in petto hebben, is nog nooit gedaan in een andere game tot nu toe. Al onze spellen worden uiterst unieke en van wat we tot nu toe hebben, zullen ze ongeveer een week van solide spel te winnen van alles in het verhaal modus. U zult zien en in staat om dingen te doen in multiplayer die nooit eerder gedaan. I cant wait to get collage niveau van het onderwijs voor.

Mijn Systeem: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Moederbord:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Geheugen:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Sound Card:
aan boord (voor nu)
Hard Drive (s):
WD6401AALS WD 640GB
Optische Drive (s):
Klik op de link in de handtekening voor meer
Case / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Koeling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Netwerk / Internet:
DSL-medium
Monitor (s):
30 inch 2650x1600 (binnenkort toch)
Operating System (s):
XP Home
Old 11 sep 2008, 15:16
Donor Groep

Ik ben leiden scripter op de Dawn of Victory mod.

Goede manier om te beginnen is het net iets pick up willen mapping of scripting of iets, het opbouwen van een portfolio doen freelance voor modding, en breken op die manier.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 11 sep 2008, 15:37
Donor Groep

Dat ziet er cool Carbon. Ik keek alleen maar op, maar zal dit verder bekijken later.

Kaas, u rijdt me BATTY dude, it's College lol. Gebruik uw spellingcontrole. Ah de hel met ze, ik zelden doen beide. De games geluid koele, lopen met hen. Heb je een animator om de crap voor u? Nee, ik ben niet op zoek naar een baan lol, ik kan niet tekenen, gewoon controle. Ik geloof niet dat er veel zorg voor een van de halfwaardetijd spellen. Ja, ze hebben een aantal interessante functies, maar voor mij, ze eigenlijk zuigen wat spel betreft. Persoonlijk ben ik niet zo geïnteresseerd in wat ik noem Nintendo problemen, (hoe goed je leert te bedienen computer of console sleutels voor weird ass verkeer) als ik in een goede verhaallijn en uitdaging.

Bijvoorbeeld. Ik speel de nieuwe STALKER game. Ik heb de sleutel Run en het gebruik van een pleister toets dicht bij elkaar. Als ik klik op de bandage ingedrukt wanneer ik wil hit draaien, ik niet alleen niet lopen, maar ik afval een verband. In het echte leven is er geen manier zou ik afval een bandage toen ik was eigenlijk te willen lopen. Ik ben geen programmeur, maar ik heb te veel spellen gespeeld waar als ik klik op de bandage sleutel per ongeluk het zegt, "je hoeft niet een verband" of zoiets, niet kostbare recources vanwege een typo. Ik wil niet te hebben voor het gebruik van beide handen en voeten te raken enkele toetsaanslag rare combinatie, terwijl mijn tong is gewoon in de goede positie, dus ik kan een niveau. Voor mij dat is achterlijk. Anyways, mijn vrouw en avondmaal net thuis lol. Later.
Old 11 sep 2008, 20:42
Donor Groep

Statistisch im in de top 9% in mijn land voor het schrijven van fictieve stuff (i think it was de ISAT?) Maar mijn spelling is verschrikkelijk. Nooit kon goed in spelling. weet niet waarom. Ik ben in het verhaal lijn meer dan iets anders. En mijn vriend is gaan studeren om meer op het gebied van Game Concept zijn ontwerp, dus ik heb dat gedekt. En ik bedoel niet zoals het gebruik van de Wii te verplaatsen dingen, ik bedoel de werkelijke bewegingen van de karakters in een spel doen. alias, zal er veel beweging vastleggen gebeurt. het meest waarschijnlijk in de 1000's zoveel opgeslagen bewegingen gaan. Wat voor bestand typen, ik weet dat veel mensen kijken naar de programma's bestanden, dus ik wana iets willen maken van het bestand extrention iets ---. Lol. Omg. Wtf. Rofl je weet wel, dat soort dingen, dus als poeple komen kijken naar de bestanden, worden ze denken wat ze lezen (voor zover bestand extensies gaan anway)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.