![]() |
|
| |||
| |||
| Hvem gjør heller? Jeg elsker PC spill og har spilt dem siden de kom ut. For å si det fremgang fra da jeg begynte på det som er ute nå er fantastisk ville være et understatement. Prøv å sammenligne Crysis med et "spill" som består av ord på en skjerm som forteller spennende ting som "du kommer til enden av salen. Du kan skrive inn en dør til venstre eller til høyre. Type R for høyre og L for venstre ......... Anyways, som Modifikasjon og hvordan du i gang? Hva med å designe et spill? Er spillet motorer proprietær eller kan du "leie" dem som det var? Jeg kjenner flere spill brukte det originale Doom motor og andre rømme av sine egne. Hvert spill jeg har kjøpt nylig har "fabrikken støttet" mod verktøy. Jeg har sett spillet hjemme områder der utviklerne faktisk vil samhandle med modders og hjelpe dem ut. en hatt en online-klassen som det ble. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg begynte ved hjelp av Source SDK til å lage kart for servere jeg spilte på i HL2 DM. Dette er en flott by å starte og gratis. blir det svært enkelt når du får taket på det. Jeg husker da jeg var 3-4 år, og jeg spilte Mega Race på windows DOS. For meg en flott utseende Kamp isnt så mye greaphics, men i stedet realistiske bevegelser og animasjon av kroppen og surrouding. du kan foreta en banan ser ut som en banan, men hvis det ser ut som en apekatt har et anfall når det peels, så det ser ikke bra ut uansett hvor du skjære den. Jeg vil være desining mitt eget spill snart. Jeg har et team av venner som er like i det som jeg er. Detaljer om spillet og story line er noe vi besluttet ikke å dele med andre (ikke ønsker noen tar mine ideer). Men jeg kan si, er at det vi har i butikken, har aldri vært gjort i andre spill så langt. Alle våre spill skal være ekstremt uniqe, og fra hva vi har så langt, de vil ta cirka en uke etter solid spill for å slå alt i story modus. Du vil se og bli i stand til å gjøre ting i multiplayer som aldri har blitt gjort før. I cant vente å få collage nivå utdanning for dette.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg fører scripter på Dawn of Victory mod. God måte å komme i gang, er å bare hente noe opp like kartlegging eller skripting eller noe, bygge en portefølje gjør det frilans for modding, og brudd i den veien.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Det ser kult Carbon. Jeg bare glanced på det, men vil lese den videre senere. Ost, du kjører meg batty dude, det er universitet lol. Bruk din stavekontrollen. Ah faen med det, jeg sjelden heller. Spillene lyd kjølig, kjøre med dem. Har du en Animator å tegne crap opp for deg? Nei, jeg er ikke ute etter en jobb lol, jeg kan ikke tegne, bare sjekke. Jeg ikke bryr seg så mye for noen av halv life spill. Ja, de har noen interessante funksjoner, men for meg, de i utgangspunktet suger så langt spillestatistikken bekymret. Personlig er jeg ikke så interessert i hva jeg kaller Nintendo problemer, (hvor godt du lære å styre datamaskinen eller konsollen tastene for weird ass bevegelighet) som jeg er i en god historie og utfordring. For eksempel. Jeg spiller den nye STALKER spillet. Jeg har kjørt tasten og bruke et bind nøkkel nær hverandre. Hvis jeg fikk bind når jeg vil treffe kjøre, jeg ikke bare kjøres ikke, men jeg avfall ett bind. I virkeligheten er det ingen måte jeg kan kaste bort ett bind når jeg egentlig var som ønsker å kjøre. Jeg er ikke programmerer, men jeg har spilt for mange spill der hvis jeg traff bind tasten ved en feil står det at "du trenger ikke en bind" eller noe sånt, ikke kaste bort dyrebar recources grunn av en skrivefeil. Jeg ønsker ikke å bruke både hender og føtter til å trykke noen merkelige tastetrykk kombinasjon mens min tunge er akkurat i riktig posisjon slik at jeg kan fullføre en plan. For meg som åndssvak. Anyways, min kone og supper akkurat hjem lol. Senere. |
|
| |||
| |||
| Statistisk im i toppen 9% i min stat for å skrive fiktive ting (jeg tror det var ISAT?) Men min stavemåte er fryktelig. Aldri kan bli gode på stavemåten. vet ikke hvorfor. Jeg er i historien linje mer enn noe annet. Og vennen min studerer for å gå mer i området spillkonseptet er design, så jeg har som dekkes. Og jeg snakker ikke bety som bruker Wii til å flytte ting, jeg mener det faktiske bevegelser tegnene i et spill gjøre. aka, vil det være mye bevegelse fange skjer. mest sannsynlig i 1000 så langt lagret bevegelser gå. Som for filtyper, jeg vet at mange mennesker ser på programmer filer, så jeg wana gjøre noe som gjør filen extrention noe ---. Lol. Omg. WTF. Rofl ya vet sånn, så når poeple kommer til se på filene, vil de tenke på hva de leser (så langt filtyper gå anway)
__________________ Computer deler - http://secure.newegg.com/WishList/Pu...Number=9141625 Monitor - http://www.provantage.com/doublesight-ds-305w ~ 4DBLE00M.htm Ace] |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| "Brute force" case modding. hehe | hataw13 | Bærevesker & Strømforsyning | 3 | 8 juni 2009 15:42 |
| Autorun Modding for ekstern harddisk - automatisk en lyd når koblet | Clayton | Multimedia & Kodeker | 6 | 29 mars 2009 20:05 |
| Min PC case modding | Rik | Bærevesker & Strømforsyning | 18 | 25 desember 2007 09:11 |
| Gamle PC Spill | Kev64942 | PC & Console Gaming | 1 | 13. sep 2007 09:32 |
| Hva er tilfelle modding? | Conred | General Hardware Chat | 2 | 14 oktober 2006 20:33 |
| Thread Tools | |
| |