![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg sidder i øjeblikket på hvilken spil til at købe, mit valg blev oprindeligt Crysis men im ikke sikker vejr til at få COD 4 eller noget andet. COD 4 online synes at være døende, der efterlader mig i et dilema. Også jeg var planer om at spare op til min nye computer har jeg kun £ 45 og de nye dele er £ 225, så skal jeg bare af det spil?
| |||
| |||
| COD 4 er døende, men PLACE 5 er ret sundt i øjeblikket. Ikke sikker på, om vejret kommer i det skønt. Bare købe spillet, ved den måde. Og ikke gør en Crysis ud af et dilemma!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du får Crysis I'd alvorligt tænke fordoble din RAM. Eller være forberedt på meget lav opløsning og / eller detaljerede indstillinger.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| TF2.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan bare vente på farcry 2, multiplayer støtte i, at spillet er angiveligt på tværs af alle platforme det bliver frigivet på, lyder sjovt
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er enig med Alex, Crysis ville sandsynligvis være skruet ned et parti, som vil påvirke din nydelse, som er det punkt. Er det ikke.
| |||
| |||
| hvor meget kan jeg samle op DDR 400mhz 1GB RAM til? |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| behøver det ikke nøjagtig de samme som dem, der allerede er i lighed Kingston 1GB 400mhz blah blah blah? |
|
| |||
| |||
| Du vil PC-3200, hvis du gå langsommere, så du løbende RAM vil køre langsommere også. Plus er der ud for nogen prisforskel. Også hvis du kun har 1 1GB stick få en anden 1GB stick betyder de løber dobbelt kanal, hvilket er godt. Brand behøver ikke at være den samme. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvad er den bedste PC spil? | kittengirl38654 | PC & Console Gaming | 30 | 5th Mar 2009 15:13 |
| Nyt spil | gaza14 | Off Topic Discussion | 36 | 7 april 2008 03:34 |
| Gamle PC Game | Kev64942 | PC & Console Gaming | 1 | 13. sep 2007 09:32 |
| Bedste spil nogensinde! | jungle-bhoy | PC & Console Gaming | 4 | 1. sep 2007 12:36 |
| X-Men The Game | swordude | PC & Console Gaming | 1 | 21. okt 2006 10:08 |
| Thread Tools | |
| |