![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen juuttunut parhaillaan joka pelin ostaa, minun valinta oli alun perin Crysis mutta im ole varma sää saada COD 4 tai jotain muuta. COD 4 online näyttää olevan kuolee, joka saa minut on dilema. Lisäksi olin aikoo säästää minun uuden tietokoneen i vain £ 45 ja uudet osat ovat £ 225 niin minun pitäisi vain pelin?
| |||
| |||
| COD 4 on kuolemaisillaan, mutta PLACE 5 on melko terve tällä hetkellä. Ole varma, onko sää tulee se kuitenkin. Osta peli, muuten. Ja ei tehdä Crysis, kun ongelma!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos et saa Crysis I'd vakavasti miettiä kaksinkertaistamista teidän ram. Tai on valmistettu erittäin matala resoluutio ja / tai yksityiskohtaisia asetuksia.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| TF2.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Et voi vain odottaa farcry 2, Moninpelattava tukea, että peli on ilmoitettu kaikissa alustojen sitä vapautetaan, kuulostaa hauskalta
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen samaa mieltä alex, Crysis luultavasti on käännetty alas paljon, mikä vaikuttaa nauttiminen, joka on kohta. Eikö se ole.
| |||
| |||
| kuinka paljon voitaisiin i poimia DDR 400Mhz: 1 Gt RAM-muistia? |
|
| |||
| |||
| 25 huomauttaa> http://www.ebuyer.com/search/?intSto...SubcatUID=2044 |
|
| |||
| |||
| se on täsmälleen sama kuin jo samalla Kingston 1GB 400MHz blah blah blah? |
|
| |||
| |||
| Haluatko PC-3200, jos mennä hitaammin sitten nykyinen RAM kulkee hitaammin myös. Plus on vieressä ei hintaero. Myös, jos sinulla on vain 1 1GB kiinni saada toisen 1GB kiinni merkitsee ne suoritetaan kaksi kanavaa, mikä on hyvä. Brand ei tarvitse olla sama. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mikä on paras PC-peli? | kittengirl38654 | PC & Console Gaming | 30 | 5th Mar 2009 15:13 |
| Uusi peli | gaza14 | Off Topic Discussion | 36 | 7. Huhtikuu 2008 03:34 |
| Vanha PC Game | Kev64942 | PC & Console Gaming | 1 | 13. Sep 2007 09:32 |
| Paras peli koskaan! | viidakko-bhoy | PC & Console Gaming | 4 | 1. Sep 2007 12:36 |
| X-Men The Game | swordude | PC & Console Gaming | 1 | 21. lokakuu 2006 10:08 |
| Thread Tools | |
| |