![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zit vast moment waarop de game te kopen, mijn keuze was oorspronkelijk Crysis maar im niet zeker weer om COD 4 of iets anders. COD 4 online lijkt te sterven, dat laat ik in een dilema. Ook ik was van plan te sparen voor mijn nieuwe computer heb ik slechts £ 45 en de nieuwe onderdelen zijn £ 225 dus moet ik gewoon bij het spel?
| |||
| |||
| COD 4 is stervende, maar PLAATS 5 is behoorlijk gezond op dit moment. Niet zeker weet of het weer gaat het wel. Gewoon kopen het spel, door de manier. En niet een Crysis uit een dilemma!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u Crysis ik serieus nadenken over een verdubbeling van uw RAM-geheugen. Of wordt voorbereid voor zeer lage resolutie en / of een detail instellingen.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| TF2.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Je kon gewoon wachten voor farcry 2, de multiplayer support in dat spel is gerapporteerd in alle platforms het wordt vrijgegeven, sounds like fun
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben het eens met Alex, Crysis zal waarschijnlijk moeten worden omgezet in een partij, die van invloed op uw genot, dat is het punt. Is het niet.
| |||
| |||
| hoeveel kan ik halen DDR 400MHz 1GB RAM voor? |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| heeft zij op precies dezelfde zijn als die welke reeds als Kingston 1GB 400MHz blah blah blah? |
|
| |||
| |||
| Je wil PC-3200 als u langzamer dan je huidige RAM draait langzamer ook. Plus is er naast geen prijsverschil. Ook als u slechts 1 1GB stick krijgt een tweede 1GB stick zullen zij lopen dual-channel, dat is goed. Brand niet hetzelfde te zijn. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Wat is de beste PC game? | kittengirl38654 | PC & Gaming Console | 30 | De 5 maart 2009 15:13 |
| Nieuw spel | gaza14 | Off Topic Discussie | 36 | De 7 april 2008 03:34 |
| Oude PC Game | Kev64942 | PC & Gaming Console | 1 | 13 sep 2007 09:32 |
| Beste game ooit! | jungle-bhoy | PC & Gaming Console | 4 | 1e sep 2007 12:36 |
| X-Men The Game | swordude | PC & Gaming Console | 1 | 21 okt 2006 10:08 |
| Thread Tools | |
| |