![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg stakk øyeblikket der spillet å kjøpe, mitt valg ble opprinnelig Crysis men im ikke sikker på været for å få COD 4 eller noe annet. COD 4 online synes å være døden, som gjør meg i et dilema. Også var jeg planlegger å lagre opp til mitt nye datamaskinen Jeg har bare £ 45 og de nye delene er £ 225 så skal jeg bare med spillet?
| |||
| |||
| COD 4 er døende, men PLACE 5 er ganske sunn for tiden. Ikke sikker på om været kommer i det selv. Bare kjøpe spillet, forresten. Og ikke gjør en Crysis ut av et dilemma!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du får Crysis jeg seriøst tenke på å doble din ram. Eller være forberedt på svært lav oppløsning og / eller detalj innstillinger.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| TF2.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kunne bare vente på farcry 2, multiplayer støtte i at spillet er angivelig på tvers av alle plattformene det blir gitt ut, høres moro
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg er enig med Alex, Crysis vil trolig være skrudd ned mye, noe som vil påvirke din nytelse, som er poenget. Er det ikke.
| |||
| |||
| hvor mye kan jeg plukke opp DDR 400 MHz 1 GB RAM for? |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| betyr det å være nøyaktig det samme som de som allerede er i ditt Kingston 1GB 400 MHz blah blah blah? |
|
| |||
| |||
| Du vil ha PC-3200 hvis du går tregere deretter gjeldende RAM vil kjøre saktere også. Plus er det siden ingen pris forskjell. Også hvis du bare har 1 1GB pinne får andre 1GB pinne vil bety de kjører dual-kanal, noe som er bra. Brand trenger ikke være den samme. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hva er den beste PC spill? | kittengirl38654 | PC & Console Gaming | 30 | 5 mars 2009 15:13 |
| Nytt spill | gaza14 | Av Emne Diskusjon | 36 | 7 april 2008 03:34 |
| Gamle PC Spill | Kev64942 | PC & Console Gaming | 1 | 13. sep 2007 09:32 |
| Beste spillet noensinne! | Jungel-bhoy | PC & Console Gaming | 4 | 1ste sep 2007 12:36 |
| X-Men The Game | swordude | PC & Console Gaming | 1 | 21 oktober 2006 10:08 |
| Thread Tools | |
| |