![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag sitter just nu på vilka spel att köpa, mitt val var ursprungligen Häxkungens men im inte säker väder för att få COD 4 eller något annat. COD 4 på nätet verkar vara döende, vilket lämnar mig i ett dilema. Även jag planerar att spara upp till min nya dator jag bara £ 45 och de nya delarna är £ 225 så ska jag bara av spelet?
| |||
| |||
| COD 4 är döende, men PLACE 5 är ganska frisk för tillfället. Inte säker på om vädret kommer i det ändå. Bara köpa spelet, förresten. Och du behöver inte göra en Häxkungens ur ett dilemma!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du får Häxkungens jag allvarligt fundera på att fördubbla ditt RAM. Eller vara beredd på mycket låg upplösning och / eller detaljerade inställningar.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| TF2.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du kan bara vänta på farcry 2, multiplayer stöd i att spelet är enligt uppgift i alla plattformar det släpps på, låter kul
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag håller med Alex, Häxkungens skulle nog bli en hel del, vilket skulle påverka din glädje, vilket är poängen. Är inte det.
| |||
| |||
| hur mycket kan jag plocka upp DDR 400MHz 1GB RAM för? |
|
| |||
| |||
| 25 anteckningar> http://www.ebuyer.com/search/?intSto...SubcatUID=2044 |
|
| |||
| |||
| Måste det vara exakt samma som de som redan gillar Kingston 1GB 400MHz blah blah blah? |
|
| |||
| |||
| Vill du att PC-3200 om du går långsammare du aktuella RAM kommer att köra långsammare också. Plus finns bredvid någon prisskillnad. Även om du bara har 1 1GB sticka få en andra 1GB-minne kommer att innebära att de kör med dubbla kanaler, vilket är bra. Brand behöver inte vara samma. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vad är det bästa PC-spel? | kittengirl38654 | PC & Console Gaming | 30 | 5 mars 2009 15:13 |
| Nytt spel | gaza14 | Off Topic Discussion | 36 | 7 april 2008 03:34 |
| Gamla PC Game | Kev64942 | PC & Console Gaming | 1 | 13 sep 2007 09:32 |
| Bästa spelet någonsin! | djungel-bhoy | PC & Console Gaming | 4 | 1:a sep 2007 12:36 |
| X-Men The Game | swordude | PC & Console Gaming | 1 | 21 oktober 2006 10:08 |
| Thread Tools | |
| |