![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Omkring halvdelen af mine spil (liste kommer) vil indefryse 2-10 sekunder (det er fra, når spillet belastninger i lige efter jeg klikker på skrivebordet ikon) og et komplet nedfryses. Grafik lås som jeg gerne vil kalde det, selv lyden stopper. Den eneste måde jeg kan få fuld kontrol tilbage er at genstarte, og hvis jeg trykker på tasterne meget det vil dutte (Jeg går ud fra dette er buffer overflow). Et par gange, hvor dens gjort det jeg har fået den nv4_disp.dll fejl, men næsten hver gang, der ikke vises. Det startede med Frygt Combat (gratis download, multiplayer del af Frygt), hvor det vil låse et par sekunder i. Jeg kunne genstarte flere gange forsøger igen og igen og til sidst ville jeg få "en god start" der ville gøre det muligt rent faktisk at kører fint, ingen yderligere ned. Selv hvis jeg lukker spillet og genindlæses det, er det helt fint. Indtil jeg genstarter og få "en dårlig boot" og problemet vil vende tilbage, kun løses ved adskillige genstarter. Liste over spil dette sker i: Frygt Combat Command og Conquer: general (& Zero Hour) Den Wonderful End of The World (lav grafik krav til sikker) Sporedannelse Planter vs zombier (2D-spil på Steam) Guitar Hero III (sjældne) Liste over spil lader det ikke til at ske i: Half Life 2 og alle relaterede spil (Kilde motor baseret) Frets on Fire Guild Wars World of Warcraft Kan ikke tænke på nogen andre. Også da jeg installerede Windows 7 RC1 (gratis download fra microsoft.com) Windows XP har gjort det også. Det vil starte op til skrivebordet og normalt fryser omkring tidspunktet login lyd spiller. Sker omkring 3 ud af 4 støvler, men kan gå perioder uden at gøre det meget overhovedet. Fix: Geninstallere / Opgradering / Nedklassificering grafikdrivere tilsyneladende har generelt positive virkninger, midlertidigt. For eksempel, jeg oprindeligt fik det på forholdsvis nye drivere og besluttede de var synderen så jeg nedgraderet til en meget ældre sæt, problemet forsvandt for et par dage kun at vende tilbage. Jeg har opgraderet til seneste, samme problem, jeg kører i øjeblikket Xtreme-G 177,92 drivere med samme problem. Jeg har personligt besluttet dette kan ikke være et varme problem med nogen af mine komponenter, som den kan forekomme på et helt kold boot med præcis de samme symptomer. Hardware: AMD Athlon 64 3000 + @ 2.0Ghz 2048MB Crucial RAM @ 400Mhz XFX NVIDIA GeForce 7 7600GT (AGP Version) 2x Seagate Barracuda Harddiskdrev (250 GB og 120GB) Software ajourførte hvor det er hensigtsmæssigt. Dual boot med Windows XP på 250 GB drev og Windows 7 på 120GB drevet. Tak for enhver hjælp, jeg er klar over det er et kompliceret spørgsmål, og at det kan tage lidt tid for et svar, jeg anerkender også dette er en stor post, og jeg er ked af for det! : rolleyes: |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| PC vil ikke lægge op min Windows XP OS - Help Me ASAP | matthwshea | General Hardware Chat | 1 | 4 oktober 2009 02:46 |
| Ikke indlæse Windows XP på en Ide HDD | Jay | Windows-operativsystemer | 3 | 28 juli 2009 02:01 |
| Videospil Frysning | OtisAdelbertSteiner | General Hardware Chat | 2 | 26 januar 2008 18:07 |
| Computer fryse, når man spiller | simonkenya | General Software Chat | 5 | 5 november 2007 13:44 |
| PSP plejer belastning / spille spil | ilovemybicycle | PC & Console Gaming | 3 | 21. mar 2007 03:25 |
| Thread Tools | |
| |