![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Noin puolet Omat pelit (luettelo saapunut) jäädyttää 2-10 sekuntia (tämä on, kun peli kuormia vain, kun olen napsauta-kuvaketta työpöydällä) ja sen täydellinen jäätyä. Kuvat lukita kuin Haluaisin kutsua sitä, vaikka ääni loppuu. Ainoa tapa i voivat saada täyden kontrollin takaisin on käynnistettävä uudelleen, ja jos i osuma avaimet paljon se piipittää (Oletan, tämä on buffer overflow). Pari kertaa, kun sen tehnyt tätä Olen saanut sen nv4_disp.dll virhe, mutta lähes aina, että ei näy. Ensin alkoi Fear Combat (ilmainen lataus, Moninpelattava osa Fear), kun se lukko muutaman sekunnin sisään Voisin uudelleen useita kertoja yrittää yhä uudelleen ja uudelleen ja lopulta I'd saada "hyvä boot", jonka avulla se voisi itse suorittaa sakko, EI MUUTA kaatumasta. Vaikka i sammuttaa pelin ja ladata uudelleen, se on täysin kunnossa. Kunnes i uudelleenkäynnistä ja saada "huono boot" ja ongelma palaa, vain ratkaista useita reboots.
Luettelo pelejä näin tapahtuu: Fear Combat Komento-ja Conquer: Generals (& Zero Hour) The Wonderful End of The World (alhainen grafiikka vaatimukset varma) Itiö Kasvit vs. sykkivää hyytelöä (2D peli Höyry) Guitar Hero III (harvinaisia) Luettelo pelejä, ei näytä toteutuvan: Half Life 2 ja kaikki siihen liittyvät pelit (Lähde moottorin perustuva) Frets on Fire Guild Wars World of Warcraft Ei voi ajatella mitään muita. Myös koska olen asentanut Windows 7 RC1 (ilmainen ladata microsoft.com) Windows XP on tehnyt sen. Se käynnistyy jopa työpöydän ja yleensä jäätyy noin kun sisäänkirjoittautumissivuksesi äänen toistuessa. Tapahtuu noin 3 ulos 4 saappaat, mutta voi mennä aikaa ilman tee sitä paljon ollenkaan. Korjaus: asennetaan uudelleen / Päivitys / alentaminen näytönohjaimet vaikuttaa yleensä myönteisiä vaikutuksia, tilapäisesti. Esimerkkinä mainittakoon, että alun perin sai sen melko uusia ajureita ja päätti ne syyllinen niin i alennettiin huomattavasti vanhempi asettaa, ongelma katosi vielä muutamaksi päiväksi vain palata. Olen päivittänyt uusimpaan, sama ongelma, olen tällä hetkellä käynnissä Xtreme-G 177,92 kuljettajat, joilla on sama ongelma. Olen itse päättänyt, se ei voi olla lämmön asiasta mitään minun osia, sillä se voi esiintyä täysin kylmä käynnistyksen kanssa samaa oireita. Laitteisto: AMD Athlon 64 3000 + @ 2.0GHz 2048MB Crucial RAM @ 400MHz XFX Nvidia Geforce 7 7600GT (AGP Version) 2x Seagate Barracuda Hard Disk Drives (250 Gt ja 120GB) Software ajantasaista tarvittaessa. Dual Boot Windows XP: n 250 Gt: n asema ja Windows 7 120GB asemaan. Kiitos, että apua, ymmärrän kyllä, tämä on monimutkainen asia ja että se saattaa kestää jonkin aikaa ennen kuin saat vastauksen, minäkin tunnustan tämä on valtava postitse ja olen pahoillani siitä! : rolleyes: |