![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Ongeveer de helft van mijn games (lijst te komen) zal bevriezen 2.10 seconden (dit is vanaf het moment dat het spel laadt in slechts nadat ik klik op het bureaubladpictogram) en zijn een complete bevriezing. Grafisch vergrendelen als ik zou willen noemen, zelfs het geluid stopt. De enige manier kan ik de volledige controle terug te herstarten, en als ik druk op de toetsen veel zal oproepen (Ik neem aan dat dit is de buffer overflow). Een paar keer waar zijn gedaan heb ik gekregen van de nv4_disp.dll fout, maar bijna elke keer dat dat niet voorkomt. Het begon met Fear Combat (gratis te downloaden, multiplayer component of Fear) wanneer het zou blokkeren een paar seconden inch kon ik opnieuw enkele malen te proberen telkens en uiteindelijk I'd get "een goede boot", die zou toelaten om daadwerkelijk loopt prima, geen verdere crasht. Zelfs als ik het spel afsluiten en opnieuw geladen, is het absoluut goed. Totdat ik reboot en krijg een "slechte boot" en het probleem zou terugkeren, alleen worden opgelost door verscheidene herstart.
Lijst van spellen dit gebeurt in: Fear Combat Command and Conquer: Generals (& Zero Hour) The Wonderful End of The World (lage grafische eisen zeker) Spore Planten vs Zombies (2D game op Steam) Guitar Hero III (zeldzame) Lijst van games lijkt het niet te gebeuren in: Half Life 2 en alle gerelateerde games (Bron motor gebaseerd) Frets on Fire Guild Wars World of Warcraft Kan niet dat van alle anderen. Ook omdat ik de installatie van Windows 7 RC1 (gratis te downloaden van microsoft.com) Windows XP is doet het ook. Het zal opstarten naar het bureaublad en bevriest meestal rond de tijd dat de login geluid speelt. Gebeurt ongeveer 3 op 4 laarzen, maar kan gaan perioden zonder veel te doen op alle. Fix: Reinstalling / opwaarderen / downgrading grafische drivers lijkt te hebben over het algemeen positieve effecten tijdelijk. Bijvoorbeeld, ik heb het oorspronkelijk op tamelijk nieuwe chauffeurs en besloot zij de dader dus ik gedegradeerd tot een veel oudere ingesteld, wordt het probleem verdwenen voor een paar dagen alleen om terug te keren. Ik opgewaardeerd tot uiterlijk hetzelfde probleem, ik ben momenteel met Xtreme-G 177,92 chauffeurs met hetzelfde probleem. Ik heb persoonlijk besloten dit niet kan worden een warmte probleem met een van mijn onderdelen, als het kan gebeuren op een volledig koud laars met exact dezelfde symptomen. Hardware: AMD Athlon 64 3000 + @ 2.0 Ghz Cruciaal 2048MB RAM @ 400Mhz 7 XFX Nvidia Geforce 7600GT (AGP versie) 2x Seagate Barracuda Hard Disk Drives (250GB en 120GB) Software up-to-date geval. Dual boot met Windows XP op 250GB schijf en Windows 7 op 120GB schijf. Dank u voor alle hulp, ik besef dit is een complex probleem en dat kan een tijdje duren voor een antwoord, ook ik erken dit is een grote post en I'm sorry! : rolleyes: |