![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Moi, Toivoin joku täällä voisi auttaa minua ongelma. Olen juuri ostanut uuden koneen Intel Core Duo 2,66 GHz 2MB Ram ATI Radeon X1950 Pro Windows Vista Home Premium 32-bittinen. Mennä minun koneen sain itselleni vähän uusia pelejä, tämä on ongelma. Pro Evolution Soccer 2008 - Toimii kuin unelma Bioshock - Aina kaatuu toisessa kuorma näytön (vaikka en usko, tämä johtuu pelin bugeja eikä minun kone) FarCry - Aina kaatuu jälkeen noin 5 min uninterupted gameplay (aina eri kohdissa) Maailmojen In Conflict - Voiko pelata kaikki tutorials hienoa mutta aina kaatua noin 5 minuutiksi pelin (aina eri kohdissa) Periaatteessa ei kukaan tiedä, miksi kaikki nämä pelit pitää kaatuu minua. Sain tämän pc jotta voisin pelata pelejä tämän tasolle ilman mitään ongelmia. Kaikki apu on suuressa arvossa. Jibber4568 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mitä kuljettajat Käytätkö kuin miltä se kuulostaa kuljettajan liittyvät minua!
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Kun näköala scan sanotaan kaikki ohjaimet ovat ajan tasalla. Tein päivitys minun näytönohjain ja uusimmat ajurit ja myös korjaustiedosto, joka yrittää auttaa bioshock. |
|
| |||
| |||
| Selitä, mitä tarkoittaa kaatuu, se jäädyttää tai tehdä pelejä sulje pois?
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| He vain täysin jäätyä. Cant lopettaa pelin, saat esiin Task Manager tai saada takaisin ikkunat. Aina osuman reset minun kone. |
|
| |||
| |||
| No, jotka tekevät minut ajattelemaan, että pakoll on ylikuumenemisesta, mitä temps ovat Saatko kanssa GPU
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| Olla varma, miten voin tarkistaa, että? |