mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Gaming Problemen

Reply

Thread Tools
Old 31 oktober 2007, 15:38
Nieuw Lid Fractie

Default Gaming Problemen

Hallo, ik hoopte dat iemand hier misschien kan je me helpen met een probleem.

Ik heb juist een nieuwe machine

Intel Core Duo 2,66
2 MB Ram
ATI Radeon X1950 Pro
Windows Vista Home Premium 32 bits.

Te gaan met mijn computer heb ik een een paar nieuwe games aan, dit is waar het probleem ligt.

Pro Evolution Soccer 2008 - loopt als een droom

Bioshock - Altijd crasht in tweede lading scherm (hoewel ik denk dat dit te wijten is aan spel bugs in plaats van mijn machine)

FarCry - Altijd crasht na ongeveer 5 min van uninterupted gameplay (altijd op verschillende punten)

Werelden in Conflict - Kan spelen alle tutorials goed, maar zal altijd crash ongeveer 5 minuten in het spel (altijd op verschillende punten)

In principe heeft iedereen weten waarom al deze games houden crashen op mij. Ik heb deze pc dus ik kan spelen spellen van dit niveau zonder enig probleem.

Alle hulp wordt zeer gewaardeerd.

Jibber4568
Old 31 oktober 2007, 15:55
Moderator Groep

Default Gaming Problemen

welke drivers gebruik je als het klinkt bestuurder in verband met mij!

Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Moederbord:
Biostar TPower I45
RAM Geheugen:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Sound Card:
Hard Drive (s):
2
Optische Drive (s):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Koeling:
Big Typhoon VX
Netwerk / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 31 okt 2007, 16:21
Nieuw Lid Fractie

Default Gaming Problemen

In de Vista-scan het zegt al mijn drivers zijn up-to-date.

Ik heb mijn grafische kaart om de nieuwste stuurprogramma's en ook een patch dat was om te proberen en te helpen Bioshock.
Old 31 oktober 2007, 16:48
Moderator Groep

Default Gaming Problemen

Leg uit wat je bedoelt in de crash, is het bevriezen of doen stoppen van de spellen?

Old 31 oktober 2007, 17:37
Nieuw Lid Fractie

Default Gaming Problemen

Ze net volledig bevriezen. Cant afsluiten van het spel, verschijnt Taakbeheer, of ga terug naar Windows. Altijd te raken de reset op mijn machine.
Old 31 oktober 2007, 17:43
Moderator Groep

Default Gaming Problemen

Nou, dat maakt me denken dat het verplicht is oververhitting, wat temps zijn krijg je met je GPU

Old 31 oktober 2007, 17:51
Nieuw Lid Fractie

Default Gaming Problemen

Niet zeker weet, hoe kan ik dat?
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Sommige problemen met mijn PSU xZoDiACx Cases & Power Supplies 8 28 mei 2009 08:25
Problemen met grafische kaart - PC crasht wanneer gaming dwightrocks Grafische Kaarten & Monitors 2 24 mei 2009 13:14
Help: Gaming Rig? Budget gaming rig im krijgen voor $ 900 crazydan20 Algemeen Hardware Chat 9 De 3 maart 2009 19:36
VPN problemen metzy75 Netwerken, modems & VoIP 3 30 okt 2008 16:36
Ik heb problemen! urmaserendipity85 Algemene programmatuurnoot Chat 2 28 dec 2007 12:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.