![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, ik hoopte dat iemand hier misschien kan je me helpen met een probleem. Ik heb juist een nieuwe machine Intel Core Duo 2,66 2 MB Ram ATI Radeon X1950 Pro Windows Vista Home Premium 32 bits. Te gaan met mijn computer heb ik een een paar nieuwe games aan, dit is waar het probleem ligt. Pro Evolution Soccer 2008 - loopt als een droom Bioshock - Altijd crasht in tweede lading scherm (hoewel ik denk dat dit te wijten is aan spel bugs in plaats van mijn machine) FarCry - Altijd crasht na ongeveer 5 min van uninterupted gameplay (altijd op verschillende punten) Werelden in Conflict - Kan spelen alle tutorials goed, maar zal altijd crash ongeveer 5 minuten in het spel (altijd op verschillende punten) In principe heeft iedereen weten waarom al deze games houden crashen op mij. Ik heb deze pc dus ik kan spelen spellen van dit niveau zonder enig probleem. Alle hulp wordt zeer gewaardeerd. Jibber4568 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| welke drivers gebruik je als het klinkt bestuurder in verband met mij!
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| In de Vista-scan het zegt al mijn drivers zijn up-to-date. Ik heb mijn grafische kaart om de nieuwste stuurprogramma's en ook een patch dat was om te proberen en te helpen Bioshock. |
|
| |||
| |||
| Leg uit wat je bedoelt in de crash, is het bevriezen of doen stoppen van de spellen?
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Ze net volledig bevriezen. Cant afsluiten van het spel, verschijnt Taakbeheer, of ga terug naar Windows. Altijd te raken de reset op mijn machine. |
|
| |||
| |||
| Nou, dat maakt me denken dat het verplicht is oververhitting, wat temps zijn krijg je met je GPU
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Niet zeker weet, hoe kan ik dat? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Sommige problemen met mijn PSU | xZoDiACx | Cases & Power Supplies | 8 | 28 mei 2009 08:25 |
| Problemen met grafische kaart - PC crasht wanneer gaming | dwightrocks | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 24 mei 2009 13:14 |
| Help: Gaming Rig? Budget gaming rig im krijgen voor $ 900 | crazydan20 | Algemeen Hardware Chat | 9 | De 3 maart 2009 19:36 |
| VPN problemen | metzy75 | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 30 okt 2008 16:36 |
| Ik heb problemen! | urmaserendipity85 | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 28 dec 2007 12:48 |
| Thread Tools | |
| |