mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Gaming Problemstilling

Reply

Thread Tools
Old 31ste Oct 2007, 15:38
New Member Group

Hei, jeg håper noen her kanskje kan hjelpe meg med et problem.

Jeg har nettopp kjøpt en ny maskin

Intel Core Duo 2,66 GHz
2MB Ram
ATI Radeon X1950 Pro
Windows Vista Home Premium 32 bit.

Å gå med min maskin en fikk meg et par nye spill til dette er der problemet ligger.

Pro Evolution Soccer 2008 - Kjører som en drøm

Bioshock - Alltid krasjer på andre Beregnigner skjerm (men jeg tror dette skyldes Kamp bugs enn min maskin)

FarCry - Alltid kræsjer etter ca 5 min av uninterupted spill (alltid på ulike tidspunkter)

Worlds i konflikt - Kan spille alle opplæringsprogrammer fine, men vil alltid krasje ca 5 min i spillet (alltid på ulike tidspunkter)

Utgangspunktet Vet noen hvorfor alle disse spillene holde krasj på meg. Jeg har pc slik at jeg kunne spille spill på dette nivået uten problemer.

Hjelp er mye verdsatt.

Jibber4568
Old 31ste Oct 2007, 15:55
Moderator Group

Hvilke drivere bruker du som det høres driver relatert til meg!

Min System: Noen andre lover!

Prosessor (er):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Hovedkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM-minne:
4GB OCZ PC2-8500 Platinum
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (er):
2
Optisk stasjon (er):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Cooling:
Big Typhoon VX
Nettverk / Internett:
Chorus / 20MB NTL
Skjerm (er):
Acer X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 31 oktober 2007, 16:21
New Member Group

I vista skanne den sier alle drivere er oppdatert.

Jeg gjorde oppdatere grafikkortet til de nyeste driverne og også en lapp som var å forsøke å hjelpe bioshock.
Old 31ste Oct 2007, 16:48
Moderator Group

Forklar hva du mener i krasjet, betyr det fryse eller gjøre spillene avslutter ut?

Old 31ste Oct 2007, 17:37
New Member Group

De helt fryse. Cant avslutte spillet, få opp Oppgavebehandling, eller gå tilbake til Windows. Må alltid hit tilbakestillingsknappen på min maskin.
Old 31ste Oct 2007, 17:43
Moderator Group

Vel som gjør meg tenke at komp er overoppheting, hva temps er du får med GPU

Old 31ste Oct 2007, 17:51
New Member Group

Ikke sikker på, hvordan kan jeg sjekke det?
Reply

Register

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Noen problemer med min PSU xZoDiACx Bærevesker & Strømforsyning 8 28 mai 2009 08:25
Problemer med grafikkort - PC krasjer ved spilling dwightrocks Kabinetter & Skjermer 2 24 mai 2009 13:14
Hjelp: Gaming Rig? Budsjett gaming rigg im får for $ 900 crazydan20 General Hardware Chat 9 3 mars 2009 19:36
VPN Problemstilling metzy75 Nettverk, modem og VoIP 3 30 oktober 2008 16:36
Jeg har problemer! urmaserendipity85 General Software Chat 2 28 desember 2007 12:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.