![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag hoppades att någon här kanske kan hjälpa mig med ett problem. Jag har precis köpt en ny maskin Intel Core Duo 2,66 GHz 2MB Ram ATI Radeon X1950 Pro Windows Vista Home Premium 32 bitar. Om du vill gå med min maskin en fick mig ett par nya spel till, det är där problemet ligger. Pro Evolution Soccer 2008 - Kör som en dröm Bioshock - Alltid kraschar på andra belastning skärm (även om jag tror att detta beror på att spelet buggar i stället för min maskin) FarCry - Alltid kraschar efter ca 5 min för uninterupted gameplay (alltid på olika punkter) Worlds in Conflict - Kan spela alla tutorials fina men kommer alltid att krascha ca 5 min in i spelet (alltid på olika punkter) I princip gör någon veta varför alla dessa spel hålla kraschar på mig. Jag fick den här datorn så jag kan spela spel på denna nivå utan problem. All hjälp är mycket uppskattad. Jibber4568 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vilka drivrutiner använder du som det låter förarrelaterade till mig!
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| I vista skanna det säger alla mina drivrutiner är uppdaterade. Det gjorde jag uppdatera mitt grafikkort till de senaste drivrutinerna och även en patch som skulle försöka hjälpa bioshock. |
|
| |||
| |||
| Förklara vad du menar i kraschen, är det frysa eller göra spelen avslutas ut?
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| De bara helt frysas. Cant avsluta spelet, ta fram Aktivitetshanteraren, eller komma tillbaka in i windows. Ha alltid trycka på återställningsknappen på min maskin. |
|
| |||
| |||
| Väl att få mig att tro att comp är överhettning, vad temps ska du få med din GPU
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| Inte säker på, Hur kollar jag det? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Några frågor med mitt PSU | xZoDiACx | Cases & Power Supplies | 8 | 28 maj 2009 08:25 |
| Problem med grafikkort - PC kraschar när spelande | dwightrocks | Grafikkort & Skärmar | 2 | 24 maj 2009 13:14 |
| Hjälp: Gaming Rigg? Budget gaming rig im få för $ 900 | crazydan20 | General Hardware Chat | 9 | 3 mars 2009 19:36 |
| VPN-frågor | metzy75 | Nätverk, Modem & VoIP | 3 | 30 oktober 2008 16:36 |
| Jag har problem! | urmaserendipity85 | General Software Chat | 2 | 28 december 2007 12:48 |
| Thread Tools | |
| |