mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Gary's Mod?

Reply

Thread Tools
Old 2 December 2007, 18:17
Medlem Gruppen

Ok, så jeg fik gary's mod hvad gør u virkelig gøre i det ligesom rodet rundt eller kan u gøre virkelig cool stuff med de mennesker, eller hvad? nogen, der ved om det. tak
Old 3 December 2007, 09:34
Medlem Gruppen

Det er et mod til Half-Life 2, jeg spillede det i går, en ganske spændende Mod

Når du indtaster et kort, klik og hold Q

Forhåbentlig kan du så komme op med et kontrolpanel, få folk, kulturer mv.

Spørg, hvis du har brug for hjælp inden for områder af det
Old 5 december 2007, 16:51
Medlem Gruppen

haha ja jeg fik det arbejder jeg hentede det en torrent-fil, så jeg cant spille online jeg gætte eller atleast I dont KNO hvordan du ... og im forsøger at få kanonen til at arbejde, så jeg kan skyde den på mennesker, men i cant få det til at arbejde, hvis jeg holder mig dynamit derinde, men det gør ikke skyde bolden hurtigt .. Jeg hang nogen lol .. og havde et par af de vrede dukker ligne der ryger marihuana lol gerne kastede en skål, men jeg vil gerne vide mere om det gerne bygge sjove og seje ting, nogen ideer? takket Hvad ur navn minen er Brody ...
Old 6 December 2007, 14:11
Medlem Gruppen

Lmao onde,
Mines Tom?
Du fik Steam?
Old 7 December 2007, 06:44
Medlem Gruppen

ja jeg fik damp jeg spille nogle css i havnt spillet i lang tid, men jeg er netop kommet hjem i cuz jeg flyttede og kram, og jeg fik doven på koble internettet på min computer fra mit GF's dads router cuz nu jeg bor med min GF's forældre cuz der er tættere på, hvor jeg går i skole .. Soo Yea men jeg har været playin Call of Duty 4 online awsome spillet awsome forsøger at blive bedre i det mindste ... min damp jeg synes er blando89 tilføje mig hvad Urs?
Old 7 December 2007, 11:10
Medlem Gruppen

Mines
ThomasStukings
Jeg vil tilføje dig senere
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.