![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok niin sain gary n mod mitä u todella tehdä sen aivan kuten pelleillä tai kanisteri u tehdä todella cool stuff ihmisten kanssa vai mitä? kukaan tiedä siitä. kiitos |
|
| |||
| |||
| It's a mod for Half-Life 2, olen ollut sitä eilen, Quite jännittävä Mod ![]() Kun kartta, klikkaa ja pidä Q Toivottavasti voit keksiä kontrollipaneelin, saada ihmiset, kasvit, jne.. Kysy, jos tarvitset apua alueilla se |
|
| |||
| |||
| haha kyllä sain sen toimimaan i ladata se torrent-tiedoston niin i cant pelaamaan i arvata tai atleast i dont KNO miten ... ja im yrittää saada tykki toimimaan niin voin ampua sitä, mutta i cant get it toimimaan vain jos i kiinni dynamiitti siellä, mutta se doesnt ampua pallo nopeasti .. I hung joku lol .. ja oli pari viimeistä huutoa nukeista näyttää siellä tupakointi ruoho lol kuten heitti kulhoon mutta haluan oppia lisää Haluan rakentaa hauskaa ja jäähdytetään asioita ideoita? kiitos whats ur nimi kaivos on Brody ... |
|
| |||
| |||
| Lmao häijyt, Mines Tom? Sait Höyry? |
|
| |||
| |||
| jaa sain höyry i pelata joitakin css i havnt ollut jo pitkään, mutta juuri takaisin cuz i siirretty ja tavaraa ja sain laiska ja koukkaaminen Internetin minun tietokone minun GF: n DaDa reitittimen cuz nyt i elää minun GF vanhemmat cuz siellä lähempänä jossa i mennä kouluun .. soo kyllä, mutta olen ollut PlayIn Call of Duty 4 online awsome pelin awsome yrittää saada parempi ainakin ... minun höyry on mielestäni blando89 lisätä minua whats Urs? |
|
| |||
| |||
| Mines ThomasStukings Kerron sinulle myöhemmin |