mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Gary's mod?

Reply

Thread Tools
Old 2 december 2007, 18:17
Lid Fractie

Default Gary's mod?

Ok, dus ik heb gary's mod wat do u echt doen in het net als rotzooi rond of kunt u echt coole dingen doen met de mensen of wat? iedereen weten. bedankt
Old 3 december 2007, 09:34
Lid Fractie

Default Gary's mod?

Het is een mod voor Half-Life 2, speelde ik het gisteren een hele spannende Mod

Bij het invoeren van een kaart, klik en houd Q

Hopelijk kun je dan komen met een bedieningspaneel om mensen, gewassen, enz..

Vragen als u hulp nodig in de gebieden van het
Old 5 december 2007, 16:51
Lid Fractie

Default Gary's mod?

haha yea i got it werken i gedownload een torrent-bestand zodat i cant play online i guess of atleast i dont kno hoe ... en im proberen om het kanon te werken zodat ik kan schieten op mensen, maar i cant get it werkt alleen als ik stick dynamiet daar maar doesnt schieten de bal snel .. Ik hing iemand lol .. en had een paar van de woede poppen eruitzien er wiet roken lol willen gooide een kom maar ik wil meer informatie over het willen bouwen grappige en coole dingen ideeën? dankzij whats ur mijn naam is Brody ...
Old 6 december 2007, 14:11
Lid Fractie

Default Gary's mod?

Lmao goddelozen,
Mijnen Tom?
Je hebt Steam?
Old 7 december 2007, 06:44
Lid Fractie

Default Gary's mod?

yea i got stoom Ik speel sommige css i havnt gespeeld voor een lange tijd, maar ik net terug in cuz i verplaatst en stuff and i got lui aansluiten op het internet op mijn computer van mijn gf's vaders router cuz nu ik woon met mijn gf's ouders cuz er dichter bij waar ik naar school gaan .. soo yea i maar zijn playin Call of Duty 4 online awsome spel awsome proberen beter ten minste ... mijn stoom i think is blando89 add me whats Urs?
Old 7 december 2007, 11:10
Lid Fractie

Default Gary's mod?

Mijnen
ThomasStukings
Ik voeg je later
Reply

Register

Bladwijzers
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.