![]() |
|
| |||
| |||
| Ok, så jeg fikk Gary's mod hva u virkelig gjøre det akkurat som rotet rundt eller kan u gjøre virkelig kule ting med folk, eller hva? alle vet om det. takk |
|
| |||
| |||
| Det er en mod for Half-Life 2, jeg spilte det i går, Ganske spennende Mod ![]() Når du skriver inn et kart, klikk og hold Q Forhåpentligvis kan du da komme opp med et kontrollpanel, få folk, korn osv.. Spør om du trenger hjelp i områder av det |
|
| |||
| |||
| haha stemmer Jeg har det jobbet jeg lastet det ned en torrent fil så jeg skrånende spille online i gjette eller atleast jeg dont kno hvordan ... og im prøver å få kanonen til å fungere slik at jeg kan skyte den på folk, men jeg skrånende få det å arbeide bare hvis jeg stokk dynamitt i det men ikke skyte ballen fort .. Jeg hang noen lol .. og hadde et par Rage dukker ligne det smoking luke lol som kastet en bolle, men jeg vil lære mer om det ønsker å bygge morsomme og kule ting noen ideer? takket Whats ur navnet mitt er Brody ... |
|
| |||
| |||
| Lmao onde, Mines Tom? Du har Steam? |
|
| |||
| |||
| Det stemmer Jeg har damp i spille css i havnt spilt på lenge, men jeg kom akkurat tilbake i cuz jeg flyttet og sånt, og jeg fikk lat på hekte internett til datamaskinen min fra min GF's dads router cuz nå bor jeg med min GF foreldre cuz det nærmere der jeg går på skole .. soo Det stemmer, men jeg har vært playin Call of Duty 4 online awsome spillet awsome prøver å få bedre minst ... min steam jeg tror er blando89 legge meg hva Urs? |
|
| |||
| |||
| Mines ThomasStukings Jeg vil legge til deg senere |