vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Gears of War PC: lle - ei voi asentaa tai käyttää

Reply

Thread Tools
Old 8 kesäkuu 2009, 02:23
Uusi Jäsen

Default Gears of War PC: lle - ei voi asentaa tai käyttää

Olen asentanut pyydysten sodan kpl ja se ei toimi ensimmäistä kertaa ja se kertoi minulle uudelleen asenna se. Sen sijaan, että YK: n asentamisen pelin Poistin kaikki kansiot, että peli oli. Joten nyt kun olen ottanut vaihteen levy ja yrität toistaa sen lukee "Windows ei löydä" C: / Documents and Settings / Nicole De La Huerta? Desktop / Gears of War / Binaries / startup.exe ". Varmista, että olet kirjoittanut nimen oikein, ja tyhen yritä uudelleen.

Ja kun yritän poistaa pelin sanotaan "Virheen numero: 0x80040702 Kuvaus: Failed to load DLL: FirewallInstallHelper Asennusohjelma nyt lopettaa"

Ole hyvä ja auta, koska en halua asentaa tätä peliä jälleen, mutta se ei anna.

Katsoin oman tietokoneen tiedostoja, onko siellä mitään kansioita / tiedostoja, jotka oli tekemistä Gears of War jotta voisin poistaa ne, mutta Theres none
Old 8 kesäkuu 2009, 17:34
Jäsen

Default Gears of War PC: lle - ei voi asentaa tai käyttää

Poistaminen kansiot ennen asennuksen poisto ei ole kirkkainta ajatuksia .....

Mitä Ehdotan, että kokeilet ........ varmuuskopioida kaikki tiedostot .... tehdä järjestelmän palauttaminen. Sitten toivottavasti voit onnistuneesti asentaa peli.

KR
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Gears of War 2 max11 PC & Console Gaming 1 8. Apr 2008 11:01
Gears of War TomIsFat PC & Console Gaming 3 29. Joulukuu 2007 18:44
Saat Gears REQUIRMENT OHJE antchinn PC & Console Gaming 5 11. marraskuu 2007 14:39
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.