mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Gears of War voor PC - Kan niet installeren of uitvoeren

Reply

Thread Tools
Old 8 jun 2009, 02:23
Nieuw Lid Fractie

Default Gears of War voor PC - Kan niet installeren of uitvoeren

Ik geïnstalleerd Gears of War voor de pc en het werkte niet de eerste keer en zij vertelde me opnieuw installeren. In plaats van het installeren van het spel un i geschrapt alle mappen die het spel had. Dus nu als ik in de versnellingen schijf en probeert te spelen zij het zegt "Windows kan het niet vinden 'C: / Documents and Settings / Nicole De La Huerta? Desktop / Gears of War / Binaries / startup.exe'. Zorg ervoor dat u hebt getypt de naam correct tyhen en probeer het opnieuw.

En als ik probeer te verwijderen van het spel staat "Fout Number: 0x80040702 Description: Failed to load DLL: FirewallInstallHelper Setup wordt nu beëindigd"

Please help want ik wil dit spel opnieuw installeren, maar het laat me niet.

Ik keek in mijn computer bestanden om te zien of er mappen / bestanden die hadden te maken met Gears of War, dus ik zou kunnen verwijderen, maar theres geen
Old 8 jun 2009, 17:34
Lid Fractie

Default Gears of War voor PC - Kan niet installeren of uitvoeren

Mappen voor verwijderen is niet de slimste van ideeën .....

Wat ik stel voor dat u probeert ........ back-up van al uw bestanden .... wel een systeem te herstellen. Dan hopelijk bent u in staat om succesvol installeren van het spel.

ND
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Gears of War 2 max11 PC & Gaming Console 1 De 8 april 2008 11:01
Gears of War TomIsFat PC & Gaming Console 3 29 dec 2007 18:44
COMPUTER VOOR Gears REQUIRMENT HELP antchinn PC & Gaming Console 5 11 nov 2007 14:39
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.