mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Gears of war for PC - Kan ikke installere eller kjøre

Reply

Thread Tools
Old 8 juni 2009, 02:23
New Member Group

Default Gears of war for PC - Kan ikke installere eller kjøre

Jeg installerte tannhjul av krig for PC, og det ikke fungerte første gang, og den fortalte meg å installere den. Stedet for å fjerne installere spillet jeg slettet alle mappene at spillet hadde. Så nå når jeg satte i giret disken og prøver å spille den det står "Windows finner ikke 'C: / Documents and Settings / Nicole De La Huerta? Desktop / Gears of War / Binaries / startup.exe". Kontroller at du har skrevet navnet riktig, og tyhen prøv igjen.

Og når jeg prøver å avinstallere spillet det står "Error Number: 0x80040702 Beskrivelse: Lastingen DLL: FirewallInstallHelper Setup vil nå si"

Vennligst hjelp fordi jeg ønsker å installere spillet på nytt, men det vil ikke la meg.

Jeg så på min datamaskin-filer for å se om det var noen mapper / filer som hadde å gjøre med tannhjul av krig, slik at jeg kan slette dem, men Theres none
Old 8 juni 2009, 17:34
Medlem Group

Default Gears of war for PC - Kan ikke installere eller kjøre

Slette mapper før avinstallasjonsprosessen er ikke den smarteste av ideer .....

Det jeg foreslår at du forsøker å ........ sikkerhetskopiere alle filene dine .... gjøre et systemgjenopprettingspunkt. Så forhåpentligvis vil du kunne installere spillet.

ND
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Gears of war 2 max11 PC & Console Gaming 1 8 april 2008 11:01
Gears of War TomIsFat PC & Console Gaming 3 29 desember 2007 18:44
Datamaskin for Gears REQUIRMENT HJELP antchinn PC & Console Gaming 5 11 nov 2007 14:39
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.