mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Växlar av krig för PC - Kan inte installera eller köra

Reply

Thread Tools
Old 8 juni 2009, 02:23
New Member Group

Default Växlar av krig för PC - Kan inte installera eller köra

Jag installerade redskap i krig för PC och det fungerade inte första gången och berättade för mig att åter installera den. Istället för att un installerar spelet jag bort alla de mappar som spelet hade. Så nu när jag lagt i växeln disken och försöker spela upp den står det "Det går inte att hitta C: / Documents and Settings / Nicole De La Huerta? Desktop / Gears of War / Binaries / startup.exe". Kontrollera att du skrivit angav rätt namn och tyhen försök igen.

Och när jag försöker avinstallera spelet står det "Felnummer: 0x80040702 Beskrivning: Kunde inte ladda DLL: FirewallInstallHelper Installationsprogrammet kommer nu att avsluta"

Snälla hjälp, eftersom jag vill installera spelet igen men det kommer inte låta mig.

Jag tittade på min dator-filer för att se om det fanns några mappar / filer som hade att göra med redskap av krig så jag kunde ta bort dem, men Theres ingen
Old 8 juni 2009, 17:34
Ledamot Gruppen

Default Växlar av krig för PC - Kan inte installera eller köra

Radera mappar innan avinstallation inte är den ljusaste av idéer .....

Jag föreslår att du försöker ........ säkerhetskopiera alla dina filer .... göra en systemåterställning. Sedan förhoppningsvis kommer du att ha möjlighet att kunna installera spelet.

ND
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Växlar av krig 2 max11 PC & Console Gaming 1 8 april 2008 11:01
Gears of War TomIsFat PC & Console Gaming 3 29 december 2007 18:44
Dator för Gears REQUIRMENT HJÄLP antchinn PC & Console Gaming 5 11 november 2007 14:39
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.