![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg kan købe en eller flere offline pc-spil, men jeg ved ikke rigtig, hvad der er derude for offlinespil som jeg normalt kun spillede online spil (Diablo, World of Warcraft, Guild Wars, etc.) I lighed med de fleste aktioner og adventure spil, men jeg kan lide det, hvis det har en form for strategi og rollespil til det. Kan nogen anbefale noget? |
|
| |||
| |||
| I øjeblikket kun spille Oblivion. Det blev gjort af de samme mennesker, der skabte Morrowind. Oblivion er et fantasy rollespil spillet. Det er fantastisk, fordi du kan gå hvor som helst og gøre noget, du ønsker. Et andet spil, der ligner Oblivion er Fable. Fable er også en offline-spil, og det er også åbne. Det betyder, at du kan vælge at følge de vigtigste historie eller ej. Jeg ved det virkelig ikke nogen af sjov offlinespil, men jeg ville elske at høre hvad andre folk måske antyder. |
|
| |||
| |||
| Jeg forstår ikke, hvorfor du ikke ønsker at spille online? Det er det bedste for gameplay og møde nye venner. Jeg må sige, Age of Empires er meget godt for offline spille. |
|
| |||
| |||
| X3 er min fave kan aldrig få keder sig med det. |
|
| |||
| |||
| Tja, jeg elsker at spille online spil. Problemet er dog, at jeg har yngre brødre, og jeg vil gerne få dem til at spille offlinespil på computeren ovenpå. Vi har kun 2 telefonlinjer, og vi er ikke meningen, at binde op linjen indtil efter 9 eller deromkring, og det er ikke fungerer lige nu. Jeg vil gerne se om jeg kan finde en anstændig omgang, at jeg måske ønsker at spille, men noget, de kan spille for, og jeg kan betale for det. Det online spil jeg har spillet før enten fik gamle, omkostningsberegninger for mange penge, eller var meningsløst, når jeg har mistet alle mine poster, og jeg hader at genstarte en ny karakter. Tak for de forslag, noget andet? Anybody nogensinde spillet at vestlige spil, der er til PC og konsol, jeg har glemt navnet stående fod, men det ser cool og anderledes. |
|
| |||
| |||
| Tja det afhænger af hvilken type spil du vil spille. FPS - første persons skydespil - vil jeg anbefale Half Life 2 + udvidelser. Hvis du leder efter nogle strategi anbefaler jeg Age of Empires 3. Det er virkelig op til, hvilken type spil, du leder efter. |
|
| |||
| |||
| X3 er et fantastisk spil. Faktisk er alle af X spil var gode, og jeg var spiller X2: The Threat indtil for ganske nylig, så det kunne være værd at plukke dem alle op, hvis du gerne rummet spil. Command og Conquer blev genudgivet i en æske sæt med alle de spil op til og inklusive generaler - Thats en hel del, hvis du gerne RTS-es. I Need for Speed spil har en anstændig antallet af spille-sessioner værd af indhold i dem også, hvis du gerne køre spil. |
|
| |||
| |||
| Jeg tror, at i stedet for at købe disse spil i en butik (jeg er ikke sikker på, hvis de selv tilgængelig på detailforretninger) skal du hente dem via Steam. For det, vil du få brug for internettet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad X3 så? Aldrig hørt om det. :?:
| |||
| |||
| X3 Reunion Er et godt spil for folk, der ønsker en virkelig dybe spil, der gør, at du har lyst til din dér. It's a space handel og bekæmpe simulator spillede fra cockpittet synspunkt. Alt du ser flyver rundt eller en fabrik kan baught. Opgraderinger og våben er bygget og solgt i rummet fabrikker hver fabrik kræver resorces fra andre. Det er en af dem, Sims, der vokser mere dit på det deres ingen ende. Du starter med en lille fighter og et par quid og købe og sælge varer for at tjene nok til at købe et større fragtskib, og en dag, hvor din egen ansat piloter, fragtskibe og fabrikker. Deres et enormt område af rummet delt op i omkring 120 sektorer at udforske med en dynamisk økonomi. Hvorfor og hvordan du spiller det er op til dig, at jeg køre det som en forretning, så jeg kan købe en stor flåde af krigere, transportfirmaer og krigsskibe til at jage ned pirater. Du kan spille det som en pirat kapring andre piloter skibe og bygning stof fabrikker og bordeller. Det har en måde mere indlæringskurve end minen sweeper og kræver al din tid til at komme nogen steder, et spil for de ledige nogle kalder det. Et år om jeg er lige så interesseret som den første uge. Ikke gider spille det uden programrettelsen, medmindre du har en 10Ghz processor og et grafikkort fra fremtiden. En Geforce 6800 GT og 2 GB RAM får du ok FPS på 1600 X 1200 Res. http://en.wikipedia.org/wiki/X% C2% B3: _Reunion |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Alienware Area-51 750i - God til gaming på øverste mærke Games? | harperseth | General Hardware Chat | 7 | 2 marts 2009 15:01 |
| Fast Moving spil forbedrer færdigheder for langsommere flytter spil! | NeuroDrive | PC & Console Gaming | 1 | 4 februar 2009 04:19 |
| Lagring af Web sider for at bruge Offline | qwertyuioppoiuytrewq | Webbrowsere & FTP Klienter | 2 | 25th Dec 2007 16:39 |
| TCF Going Offline | Hybr! D | Fællesskabet News & Chat | 9 | 18 oktober 2007 10:51 |
| Godt nyt FPS spil til pc? | Baller | PC & Console Gaming | 1 | 31 marts 2007 12:07 |
| Thread Tools | |
| |