![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Voisin ostaa yhden tai useamman offline PC-pelejä, mutta en oikein tiedä, mitä siellä offline-pelejä kuten minä yleensä vain pelataan online-pelit (Diablo, World of Warcraft, Guild Wars jne.) Pidän eniten toimia ja seikkailu pelejä, mutta en pidä siitä, jos se on jonkinlainen strategia ja roolipelejä siihen. Voiko kukaan suositella mitään?
|
|
|
|||
|
|||
|
Olen tällä hetkellä pelata vain Oblivion. Se on tehnyt samat ihmiset ovat luoneet Morrowind. Oblivion on fantasia roolipelejä peli. On hienoa, koska et voi mennä minne tahansa ja tehdä mitä tahansa haluat.
Eräs toinen peli, joka on samanlainen kuin Oblivion on Fable. Fable on myös offline-peli ja se on myös avoin. Tämä tarkoittaa, että voit valita seurata tärkein juttu vai ei. En todellakaan tiedä mitään hauskaa offline-pelejä, mutta haluaisin mielelläni kuulla, mitä muut ihmiset voivat ymmärtää. |
|
|
|||
|
|||
|
En ymmärrä miksi et halua pelata verkossa? Se on parasta gameplay ja uusia ystäviä. Minun on sanottava, Age of Empires on erittäin hyvä offline pelata.
|
|
|
|||
|
|||
|
X3 on minun fave ei voi koskaan saada kyllästynyt siihen.
|
|
|
|||
|
|||
|
No, I love pelaa online-pelejä. Ongelmana kuitenkin on, että olen nuoremmat veljekset, ja haluaisin saada ne toimimaan offline-pelejä tietokone yläkerrassa. Meillä on vain 2 puhelinlinjaa, ja meidän ei pitäisi sitoa linjan vasta 9 tai niin, ja se ei toimi tällä hetkellä. Haluaisin nähdä, jos voin löytää kunnollinen peli, että minä en ehkä halua pelata, mutta jotain sillä voi olla liikaa, ja voin maksaa siitä. Online-pelejä I soitti ennen joko sai vanha, kustannuslaskijat liikaa rahaa, tai jotka on turhaa, kun olen menettänyt kaikki erät ja Inhoan Uudelleenkäynnistäminen uuden merkin. Kiitos, että ehdotukset, mitään muuta? Kukaan koskaan ollut, että Länsi-peli, joka on PC ja konsoli, unohdan nimi suoralta kädeltä, mutta se näytti jäähtyä ja erilainen.
|
|
|
|||
|
|||
|
No se riippuu millaisia pelejä haluat pelata. FPS - ensimmäinen henkilö Räiskintäpelit - haluan suositella Half Life 2 + laajennuksia.
Jos etsit joitakin strategia Suosittelen Age of Empires 3. Se on oikeastaan jopa millaisia pelejä, jota etsit. |
|
|
|||
|
|||
|
X3 on hieno peli. Oikeastaan kaikki X pelit olivat hyviä, ja olin pelaaminen X2: The Threat vasta aivan äskettäin, joten se saattaa olla syytä poimia ne kaikki, jos haluat tilaa pelejä.
Komento-ja Conquer uudelleen vapautetaan laatikossa, jossa on kaikki pelit ja enintään Generals - thats paljon jos haluat RTS-es. The Need for Speed-pelit ovat kunnollinen määrä pelata istuntojen arvosta sisällön niitä myös, jos haluat ajo-pelejä. |
|
|
|||
|
|||
|
Uskon, että sen sijaan, että ostavat näitä pelejä on shop (En ole varma, jos ne ovat vielä saatavilla vähittäismyymälät) sinun täytyy ladata ne kautta Höyry. Sitä varten tarvitaan internet.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Whats X3 sitten? Älä koskaan kuullut siitä. :?:
|
|||
|
|||
|
X3 Reunion
On hyvä peli ihmiset haluavat todella syvä peliä, joka tekee sinusta tuntuu pidät siellä. Se on tilaa kauppaa ja torjua simulaattori pelataan alkaen Ohjaamomenetelmiin mieltä. Kaikki näet alla purjehtivien noin tai tehdas voidaan baught. Päivitykset ja aseita on rakennettu ja myyty tilaa tehtaiden jokaisen tehtaan edellyttää resorces muilta. Se on yksi niistä, Sims, joka kasvaa sitä enemmän saat sitä omaansa ole loppua. Sinulla on aluksi pieni taistelija ja muutama mälli ja ostaa ja myydä tavaroita ansaita tarpeeksi ostaa isompi lastialus ja yksi päivä oma palveluksessa lentäjät, lastialukset ja tehtaista. Heidän valtava alue tilaa jaettu noin 120 aloilla tutkimaan ja dynaaminen talous. Miksi ja miten pelaat on enintään sinulla I run se liiketoiminta, jotta voin ostaa valtava laivasto taistelijoita, liikenteenharjoittajien ja Laivanupotus metsästää alas merirosvoja. Et voisi olla se merirosvo kaappaus muiden lentäjien alusten ja rakennuksen huumeiden tehtaiden ja bordelleihin. Se sai paremmin oppimiskäyrä kuin minun lakaisukone ja vaatii kaiken ajan päästä minnekään, pelin työttömien jotkut kutsuvat sitä. Yksi vuosi Olen yhtä kiinnostunut kuin ensimmäisellä viikolla. Älä vaivaudu pelaaminen ilman laastari ellei sinulla ole 10Ghz prosessori ja näytönohjain siitä tulevaisuudessa. A Geforce 6800 GT ja 2 Gt RAM saavat sinut ok FPS on 1600 X 1200 Res. http://en.wikipedia.org/wiki/X% C2% B3: _Reunion |