mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Goede Offline PC Games

Reply

Thread Tools
Old 12 okt 2006, 15:11
Lid Fractie

Default Goede Offline PC Games

Ik zou de aankoop van een of meer offline PC-spellen, maar ik niet echt weet wat er voor offline spellen zoals ik meestal alleen gespeeld online games (Diablo, World of Warcraft, Guild Wars, enz.) Ik vind de meeste actie en adventure games, maar ik vind het als het een soort van strategie en de rol spelen is. Kan iemand iets aanraden?
Old 12 okt 2006, 18:42
Lid Fractie

Ik momenteel alleen spelen Oblivion. Het is gemaakt door dezelfde mensen die gecreëerd Morrowind. Oblivion is een fantasy role playing game. Het is fantastisch want je kunt overal naartoe kunnen gaan en alles doen wat je wilt.

Een ander spel dat vergelijkbaar is met Oblivion Fable. Fable is ook een offline spel en het is ook open. Dit betekent dat u kunt kiezen om de belangrijkste verhaal is of niet.

Ik weet het echt niet alle plezier offline spelen, maar ik zou graag horen wat andere mensen zouden kunnen suggereren.
Old 12 okt 2006, 22:44
Lid Fractie

Ik begrijp niet waarom u niet wilt online spelen? Het is het beste voor de gameplay en die voldoen aan nieuwe vrienden. Ik moet zeggen Age of Empires is zeer goed voor offline spelen.
Old 13 okt 2006, 08:21
Lid Fractie

X3 is mijn favoriete kan nooit verveeld mee.
Old 13 okt 2006, 12:37
Lid Fractie

Nou, ik hou van het spelen van online spelletjes. Het probleem is dat ik zijn jongere broers, en ik wil ze offline te spelen spelletjes op de computer boven. Wij hebben slechts 2 telefoonlijnen, en wij zijn niet te koppelen van de lijn tot na 9 of zo, en het werkt niet nu. Ik zou graag zien als ik kan vinden een fatsoenlijk spel dat ik zou willen spelen, maar iets dat ze kunnen spelen ook, en ik kan betalen. De online spellen speelde ik voordat hetzij kreeg oud, kostte te veel geld, of werden zinloos nadat ik verloor al mijn objecten en ik haat het opnieuw opstarten van een nieuw karakter. Bedankt voor de suggesties, iets anders? Iemand ooit gespeeld dat Westerse spel is voor PC en console, ik vergeet de naam de vuist, maar het zag er cool en anders.
Old 17 okt 2006, 09:02
Lid Fractie

Nou dit is afhankelijk wat voor soort games je wilt spelen. FPS - first person shooters -, zou ik aanraden Half Life 2 + uitbreidingen.

Als u op zoek bent naar bepaalde strategie adviseer ik Age of Empires 3.

Het is echt aan wat voor soort games je op zoek bent.
Old 17 okt 2006, 12:35
Lid Fractie

X3 is een geweldig spel. Eigenlijk zijn alle van de X-games waren goed, en ik speelde X2: The Threat tot voor kort, dus is het misschien de moeite waard zijn om ze allemaal picking up als je van de ruimte spelen.

Command and Conquer werd opnieuw uitgebracht in een box met alle games tot en met Generals - thats veel als je van RTS-es.

De Need For Speed games hebben een behoorlijk aantal van de play-sessies ter waarde van inhoud in hen ook, als je wilt rijden spellen.
Old 18 okt 2006, 14:37
Lid Fractie

Ik denk dat in plaats van het kopen van deze games op een winkel (ik weet niet zeker of ze ook verkrijgbaar bij winkels) die u heeft om ze te downloaden via Steam. Daarvoor moet je het internet.
Old 19 okt 2006, 06:14
Administrator Group

Whats X3 dan? Nooit van gehoord. :?

Dave.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 19 okt 2006, 21:45
Lid Fractie

X3 Reunion
Is een goede game voor mensen die willen een echt diepe spel dat je het gevoel dat je daar. Het is een ruimte van handel en bestrijding simulator gespeeld vanaf de cockpit view. Alles wat je ziet vliegen rond of een fabriek kan worden baught. Upgrades en wapens worden gebouwd en verkocht in de ruimte fabrieken iedere fabriek vereist resorces van anderen. Het is een van die sims dat groeit hoe meer je er van hen geen einde.

Je begint met een kleine vechter en een paar pond en kopen en verkopen van goederen te verdienen genoeg om een groter vrachtschip en een dag uw eigen werknemers piloten, vrachtschepen en fabrieken. Voor hen een enorme oppervlakte van de ruimte verdeeld in ongeveer 120 sectoren te verkennen met een dynamische economie.

Waarom en hoe je speelt is het tot u ik het als een bedrijf, dus ik kan kopen, een enorme vloot van strijders, vervoerders en slagschepen te jagen vaststelling van de piraten. Je zou kunnen spelen als een piraten kapen van schepen en andere piloten gebouw drug fabrieken en bordelen.

Het heeft een manier meer leren dan de mijne veegmachine en eist al je tijd om ergens een spel voor de werklozen enkele noemen. Een jaar later ben ik net zo geïnteresseerd als de eerste week. Niet lastig spelen zonder de patch, tenzij u een 10ghz processor en een grafische kaart van de toekomst. Een GeForce 6800 GT en 2 GB RAM-geheugen zal je ok FOD op 1600 X 1200 Res.
http://en.wikipedia.org/wiki/X% C2% B3: _Reunion
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Alienware Area-51 750i - Goed voor Gaming op Top Notch Spelen? harperseth Algemeen Hardware Chat 7 De 2 maart 2009 15:01
Fast Moving games verbetert vaardigheden voor langzamere bewegende games! NeuroDrive PC & Gaming Console 1 De 4 februari 2009 04:19
Het opslaan van webpagina's te gebruiken voor offline qwertyuioppoiuytrewq Web Browsers & FTP Clients 2 25 dec 2007 16:39
TCF Going Offline Hybr! D Gemeenschap Nieuws & Chat 9 18 okt 2007 10:51
Goede nieuwe FPS games voor PC? Baller PC & Gaming Console 1 31 mrt 2007 12:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.