mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Good Offline PC Games

Reply

Thread Tools
Old 12 oktober 2006, 15:11
Medlem Group

Default Good Offline PC Games

Jeg kan kjøpe en eller flere offline PC-spill, men jeg forstår ikke helt vet hva som er der ute for offline-spill som jeg vanligvis bare spilles online spill (Diablo, World of Warcraft, Guild Wars, etc.) Jeg liker de fleste tiltak og adventure spill, men jeg liker det hvis det er noen form for strategi og rollespill til det. Kan noen anbefale noe?
Old 12 oktober 2006, 18:42
Medlem Group

I øyeblikket bare spille Oblivion. Det ble gjort av de samme menneskene som skapte Morrowind. Oblivion er et fantasy rollespill spillet. Det er bra fordi du kan gå hvor som helst og gjøre hva du vil.

Et annet spill som ligner Oblivion er Fable. Fable er også en frakoblet spillet og det er også åpent avsluttet. Dette betyr at du kan velge å følge de viktigste historien eller ikke.

Jeg vet ikke noe moro frakoblede spill, men jeg vil gjerne høre hva andre kanskje foreslå.
Old 12 oktober 2006, 22:44
Medlem Group

Jeg forstår ikke hvorfor du ikke ønsker å spille online? Det er den beste for spillet og møte nye venner. Jeg må si Age of Empires er veldig bra for frakoblet spille.
Old 13 oktober 2006, 08:21
Medlem Group

X3 er min fave kan aldri bli lei av den.
Old 13 oktober 2006, 12:37
Medlem Group

Vel, jeg elsker å spille online spill. Problemet skjønt at jeg har yngre brødre, og jeg ønsker å få dem til å spille offline-spill på datamaskinen oppe. Vi har kun 2 telefonlinjer, og vi er ikke lov til å binde opp den linjen før etter 9 eller så, og det fungerer ikke akkurat nå. Jeg vil gjerne se om jeg finner en anstendig spill som jeg kanskje ønsker å spille, men noe som de kan spille også, og jeg kan betale for det. Online spill jeg spilte før enten fikk gamle, kostet for mye penger, eller var meningsløst når jeg har mistet all min eks og jeg hater å starte en ny karakter. Takk for forslag, noe annet? Noen gang spilt at vestlige spill som er for PC og konsoll, jeg glemmer navnet offhand, men det var kult og annerledes.
Old 17 oktober 2006, 09:02
Medlem Group

Vel det kommer an hvilken type spill du vil spille av. FPS - første personen Shooters - Jeg vil anbefale Half Life 2 + utvidelser.

Hvis du leter etter noen strategi anbefaler jeg Age of Empires 3.

Det er egentlig opp til hva slags spill du leter etter.
Old 17 oktober 2006, 12:35
Medlem Group

X3 er et flott spill. Egentlig alle X-spillene var gode, og jeg spilte X2: The Threat inntil ganske nylig, så det kan være verdt å plukke dem opp hvis du ønsker plass spill.

Kommando og hersk ble utgitt på nytt i en boks sett alle kampene til og med Generals - dvs mye hvis du liker RTS-es.

The Need For Speed spill har en anstendig antall spill-økter verdt innholdet i dem også, hvis du vil kjøre spill.
Old 18 oktober 2006, 14:37
Medlem Group

Jeg tror at i stedet for å kjøpe disse spillene på en butikk (Jeg er ikke sikker på om de er like tilgjengelig på butikker) må du laste dem ned via Steam. For at du vil trenge internett.
Old 19 oktober 2006, 06:14
Administrator Group

Whats X3 da? Aldri hørt om den. :?

Dave.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 19 oktober 2006, 21:45
Medlem Group

X3 Reunion
Er et bra spill for folk som ønsker et virkelig dypt spill som gjør at du føler at din der. Det er en plass handel og bekjempe simulator spilt fra cockpiten visning. Alt du ser flyr rundt eller en fabrikk kan baught. Oppgraderinger og våpen er bygget og solgt i rommet fabrikker hver fabrikk krever resorces fra andre. Det er et av de Sims som vokser jo mer du på deres ingen ende.

Du starter med en liten fighter og noen få pund og kjøpe og selge varer for å tjene nok til å kjøpe en større last skipet og én dag egen ansatt piloter, fraktebåter og fabrikker. Deres et stort område med plass splittet i rundt 120 sektorer å utforske med en dynamisk økonomi.

Hvorfor og hvordan du spiller det er opp til dere kjører jeg det som en bedrift, slik at jeg kan kjøpe en stor flåte av jagerfly, transportører og battleships å jakte ned pirater. Du kan spille det som en pirat kapre andre piloter skip og bygg stoffet fabrikker og bordeller.

Det har en måte mer læringskurve enn min feiemaskin og krever all din tid til å bli hvor som helst, et spill for arbeidsledige noen kaller det. Ett år jeg er like interessert som den første uken. Ikke bry spille den uten oppdateringen med mindre du har en 10Ghz prosessor og grafikkort fra fremtiden. Et GeForce 6800 GT og 2 GB RAM får du ok FPS på 1600 X 1200 Res.
http://en.wikipedia.org/wiki/X% C2% B3: _Reunion
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.