mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

God Offline PC Spel

Reply

Thread Tools
Old 12 oktober 2006, 15:11
Ledamot Gruppen

Default God Offline PC Spel

Jag kan köpa en en eller flera offline PC-spel, men jag vet inte riktigt vad som är ute för offline-spel som jag oftast bara spelade online-spel (Diablo, World of Warcraft, Guild Wars, etc.) Jag gillar mest och äventyr spel, men jag gillar det, om den har någon form av strategi och rollspel till den. Kan någon rekommendera något?
Old 12 oktober 2006, 18:42
Ledamot Gruppen

I dagsläget bara spela Oblivion. Den är gjord av samma personer som skapade Morrowind. Oblivion är ett fantasy rollspel spelet. Det är bra eftersom du kan åka var som helst och göra vad du vill.

Ett annat spel som liknar Oblivion är Fable. Fable är ett offline-spel och det är också öppna. Det innebär att du kan välja att följa de viktigaste berättelse eller inte.

Jag vet inte något roligt offline-spel, men jag skulle gärna höra vad andra människor kan antyda.
Old 12 oktober 2006, 22:44
Ledamot Gruppen

Jag förstår inte varför du inte vill spela online? Det är det bästa för gameplay och träffa nya vänner. Jag måste säga Age of Empires är mycket bra för offline spela.
Old 13 oktober 2006, 08:21
Ledamot Gruppen

X3 är min fave kan aldrig bli uttråkad med det.
Old 13 oktober 2006, 12:37
Ledamot Gruppen

Tja, jag älskar att spela online-spel. Problemet är dock att jag har yngre bröder, och jag vill få dem att spela offline spel på datorn där uppe. Vi har bara 2 telefonlinjer, och vi ska inte binda upp linjen förrän 9 eller så, och det fungerar inte just nu. Jag skulle vilja se om jag kan hitta en anständig spel som jag kanske vill spela, men något som de kan spela också, och jag kan betala för det. De online-spel jag spelat innan antingen har gamla, kostade för mycket pengar, eller meningslöst när jag förlorade alla mina ex och jag hatar att starta en ny karaktär. Tack för förslagen, något annat? Alla som någonsin spelat att västerländska spel som är för PC och konsol, jag har glömt namnet rak arm, men den såg cool och annorlunda.
Old 17 oktober 2006, 09:02
Ledamot Gruppen

Tja det beror vilken typ av spel du vill spela. FPS - första person shooters - skulle jag rekommendera Half Life 2 + expansioner.

Om du letar efter något som jag rekommenderar Age of Empires 3.

Det är verkligen upp till vilken typ av spel du letar efter.
Old 17 oktober 2006, 12:35
Ledamot Gruppen

X3 är en stor match. Faktiskt, alla X spel var bra, och jag spelade X2: The Threat förrän alldeles nyligen, så det kan vara värt att plocka dem alla om du gillar rymden spel.

Kommando och Conquer på nytt ut i en ruta upp med alla spel fram till och med Generals - thats en hel del om du gillar RTS-es.

I Need For Speed-spel har ett anständigt antal spela sammanträdesperioder värd för innehållet i dem också, om du vill köra spel.
Old 18 oktober 2006, 14:37
Ledamot Gruppen

Jag tror att i stället för att köpa dessa spel i en butik (Jag är inte säker på om de är även tillgänglig på butiker) måste du hämta dem via Steam. För det behöver du Internet.
Old 19 oktober 2006, 06:14
Administrator Group

Vad X3 då? Aldrig hört talas om det. :?:

Dave.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 19 oktober 2006, 21:45
Ledamot Gruppen

X3 Réunion
Är ett bra spel för folk som vill ha en riktigt djup spelet som gör att du känner dig som din där. Det är ett utrymme handeln och bekämpa simulator spelade från cockpit view. Allt du ser flyga omkring eller någon fabrik kan baught. Uppgraderingar och vapen byggs och säljs i rymden fabriker varje fabrik kräver resorces från andra. Det är en av dessa Sims som växer ju mer du på det dem något slut.

Du börjar med en liten fighter och några pund och köpa och sälja varor tjäna tillräckligt för att köpa ett större lastfartyg och en dag egna anställda piloter, lastfartyg och fabriker. Dem ett stort område av rymden delas upp i omkring 120 sektorer att tillsammans med en dynamisk ekonomi.

Varför och hur du spelar det är upp till dig att jag kör det som ett företag så jag kan köpa en stor flotta av soldater, transportföretag och slagskepp att jaga pirater. Du kan spela det som en pirat kapning andra piloter fartyg och bygga drog fabriker och bordeller.

Det har en mycket mer inlärningskurva än min sopmaskin och kräver all din tid för att komma någonstans, ett spel för arbetslösa vissa kallar det. Ett år om jag är lika intresserade som den första veckan. Inte bryr sig spela utan korrigeringsfilen om du inte har ett 10Ghz processor och ett grafikkort från framtiden. Ett Geforce 6800 GT och 2 GB RAM-minne kommer du ok FPS på 1600 X 1200 Res.
http://en.wikipedia.org/wiki/X% C2% B3: _Reunion
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Alienware Area-51 750i - Bra för spel på Top Notch spelen? harperseth General Hardware Chat 7 2 mars 2009 15:01
Snabba spel förbättrar färdigheter för långsammare flyttar spel! NeuroDrive PC & Console Gaming 1 4 februari 2009 04:19
Spara webbsidor till Använd Offline qwertyuioppoiuytrewq Webbläsare & FTP Klienter 2 25 december 2007 16:39
TCF Going Offline Hybr! D Gemenskapen Nyheter & Chat 9 18 oktober 2007 10:51
God ny FPS-spel för PC? Baller PC & Console Gaming 1 31 mars 2007 12:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.