mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Grafik problem med farcry

Reply

Thread Tools
Old 16 februar 2008, 15:26
Medlem Gruppen

Default Grafik problem med farcry

im sejler langt for første gang, og ive netop begyndt at spille spillet im i begyndelsen var du finde den side pistol granater og skudsikre veste og derefter du åbner døren, og det fører til den jungle, men når jeg gå ind i junglen jorden er rodet op den kommer op som blå i stedet for det grønne gør jer forstår mig den ligner min GFX kortet cant håndtere det, men mit kort er et GeForce 7600
Old 16 februar 2008, 19:44
Donor-Gruppen

Det kan være, at dit kort er defekt, at du skal opdatere dine drivere, eller der var en fejl, når du har installeret spillet.

bare for god foranstaltning, finde de nyeste drivere til dit kort, og hvis det mislykkes, da du stadig har ret i begyndelsen, afinstallere den og geninstallere og se om det løser eventuelle afvigelser. Hvis intet af dette virker, kan du roligt gå ud fra dit grafikkort er Messing op. i hvilket tilfælde, skal du få en ny konto naturligvis.

Mit system: Ezekiel

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2.66ghz
Bundkort:
MSI P-35 Neo Combo chipset
RAM Hukommelse:
2 GB G. Skill DDR2 800 MHz
Grafikkort (r):
BfG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 MB
Lydkort:
Creative 7.1 lydkort
Harddisk (e):
160 gig Western Digital SATA-drev
Optisk drev (r):
ASUS 16x DVD-CD-RW Combo drev
Sag / PSU:
CoolerMaster tilfælde Antec Earthwatts 500W
Køling:
3x lager 120mm fans, 1 bestand CPU fan
Network / Internet:
Brighthouse Kabel 1 MB / s
Monitor (s):
22 tommer Samsung widescreen
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 17 februar 2008, 10:50
Medlem Gruppen

Blot for at hjælpe dig med nogle, her er de nyeste drivere til Nvidia kort. Jeg vil antage, at du kører Windows XP. Hvis du ikke er du nødt til at vælge det korrekte operativsystem. http://www.nvidia.co.uk/object/winxp...1_whql_uk.html
Hope this helps dig.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.