vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Kuvat asiasta farcry

Reply

Thread Tools
Old 16 helmikuu 2008, 15:26
Jäsen

Default Kuvat asiasta farcry

im plying Far Cry on ensimmäistä kertaa ja ive vain aloin pelata peliä im alussa oli löydät käden asetta kranaatit ja kehon Suojaliivit ja sitten, kun avaat oven ja se johtaa siihen, että viidakon mutta kun i törmätä viidakon maahan on sekaisin se nousee sininen sijasta Greenery tehdä te ymmärrä minua näyttää siltä, että minun GFX kortin kallistuksen käsitellä sitä, mutta minun kortti on GeForce 7600
Old 16 helmikuu 2008, 19:44
Rahoittajien ryhmän

se voi olla, että kortti on viallinen, että sinun täytyy päivittää ajurit, tai tapahtui virhe, kun asensit pelin.

pelkästään hyvä toimenpide, löytää uusimmat ajurit kortin, ja jos se epäonnistuu, koska sinulla on edelleen oikeus alussa, poista se ja asenna ja katso jos se korjaa mitään poikkeavuuksia. jos kukaan, joka toimii, voit huoletta olettaa näyttösovittimen on Messing ylös. Tällöin sinun on saatava uusi tietenkin.

My System: Hesekiel

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66 GHz
Emolevy:
MSI P-35 Neo Combo-piirisarja
RAM-muisti:
2 keikat G. Skill DDR2 800MHz
Graphics Card (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 Mt
Äänikortti:
Creative 7,1 Äänikortit
Kiintolevy (t):
160 keikka Western Digital SATA-asema
Optinen asema (t):
ASUS 16x dvd-cd-rw combo-asema
Asia / PSU:
CoolerMaster tapauksessa Antec Earthwatts 500W
Jäähdytys:
3x varastossa 120mm tuulettimet, 1 varastossa CPU fan
Network / Internet:
Brighthouse Kaapeli 1 Mt / s
Monitor (t):
22-tuumainen Samsung laajakuva
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 17 helmikuu 2008, 10:50
Jäsen

Vain auttaa joitakin, tässä on uusimmat ajurit Nvidia kortit. Aion olettaa, että sinulla on Windows XP. Jos et ole sinun tulee valita oikea käyttöjärjestelmä. http://www.nvidia.co.uk/object/winxp...1_whql_uk.html
Hope this helps you.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Laptop kysymys xioner General Software Chat 11 23. lokakuu 2008 12:03
PSU,,, edelleen ongelma minulle dsaliba Kotelot & Virtalähteet 7 10. Sep 2008 13:10
PSU kysymys ukmm Kotelot & Virtalähteet 2 14. Joulukuu 2007 15:55
Onko sinulla vielä sanoa Crysis on 2nd farcry jos se wasn't tekee samat ihmiset? cheesepuff PC & Console Gaming 6 21. marraskuu 2007 20:35
Olen ihan änkkänä ... Niin on myös Microsoft. Näytönohjain kysymys. Dmeyer07 Graphics Cards & Näytöt 5 3. marraskuu 2007 22:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.