mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Grafisch probleem met farcry

Reply

Thread Tools
Old 16 februari 2008, 15:26
Lid Fractie

im varen Far Cry voor de eerste keer en ive net begonnen het spel im bij het begin werden vindt u de hand pistool granaten en lichaamspantsering en dan open je de deur en het leidt tot de jungle, maar toen ik wandeling in de jungle de grond is messed up er als blauw in plaats van groen doen jullie begrijpen me it looks like my gfx kaart cant behandelen, maar mijn kaart is een GeForce 7600
Old 16 februari 2008, 19:44
Donor Groep

Het kan zijn dat uw kaart is defect, die je nodig hebt om uw stuurprogramma's, of er is een fout opgetreden tijdens de installatie van het spel.

alleen voor een goede maatregel, vindt de nieuwste stuurprogramma's voor uw kaart, en als dat niet lukt, omdat je nog steeds aan het begin, verwijderen en opnieuw te installeren en te kijken of hij repareert eventuele anomalieën. Als niets werkt, kunt u er zeker van uw grafische kaart is messing up. In dat geval, moet je om een nieuw natuurlijk.

Mijn Systeem: Ezechiël

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66
Moederbord:
MSI P-35 Neo Combo-chipset
RAM Geheugen:
2 optredens G. Skill DDR2 800MHz
Graphics Card (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512mb
Sound Card:
Creative 7.1 geluidskaart
Hard Drive (s):
160 gig Western Digital SATA-drive
Optische Drive (s):
ASUS 16x DVD-CD-RW combo drive
Case / PSU:
CoolerMaster geval Antec Earthwatts 500W
Koeling:
3x voorraad 120mm fans, 1 voor de CPU fan
Netwerk / Internet:
BrightHouse Kabel 1MB / s
Monitor (s):
Samsung 22 inch breedbeeld
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 17 februari 2008, 10:50
Lid Fractie

Gewoon om je te helpen een aantal, hier is de nieuwste drivers voor Nvidia kaarten. Ik ga ervan uit dat u Windows XP. Als je niet moet je het selecteren van de juiste OS. http://www.nvidia.co.uk/object/winxp...1_whql_uk.html
Hoop dat dit u helpt.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.