![]() |
|
| |||
| |||
| im varen Far Cry voor de eerste keer en ive net begonnen het spel im bij het begin werden vindt u de hand pistool granaten en lichaamspantsering en dan open je de deur en het leidt tot de jungle, maar toen ik wandeling in de jungle de grond is messed up er als blauw in plaats van groen doen jullie begrijpen me it looks like my gfx kaart cant behandelen, maar mijn kaart is een GeForce 7600 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het kan zijn dat uw kaart is defect, die je nodig hebt om uw stuurprogramma's, of er is een fout opgetreden tijdens de installatie van het spel.
alleen voor een goede maatregel, vindt de nieuwste stuurprogramma's voor uw kaart, en als dat niet lukt, omdat je nog steeds aan het begin, verwijderen en opnieuw te installeren en te kijken of hij repareert eventuele anomalieën. Als niets werkt, kunt u er zeker van uw grafische kaart is messing up. In dat geval, moet je om een nieuw natuurlijk. Mijn Systeem: Ezechiël
|
|
| |||
| |||
| Gewoon om je te helpen een aantal, hier is de nieuwste drivers voor Nvidia kaarten. Ik ga ervan uit dat u Windows XP. Als je niet moet je het selecteren van de juiste OS. http://www.nvidia.co.uk/object/winxp...1_whql_uk.html Hoop dat dit u helpt. |