mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Bilde problemet med farcry

Reply

Thread Tools
Old 16th 2008 Feb, 15:26
Medlem Group

Default Bilde problemet med farcry

im plying Far Cry for første gang, og Ive bare begynte å spille spillet im i begynnelsen var du finne hånd pistol granater og kropp Armour og deretter åpner døren, og det fører til jungelen, men når jeg går inn i jungelen bakken er messed opp den kommer opp som blå istedenfor Naturens gjøre dere forstår meg det ser ut som min GFX kortet skrånende håndtere det, men kortet mitt er et GeForce 7600
Old 16th 2008 Feb, 19:44
Donor Group

kan det være at kortet ditt er feil, at du må oppdatere driverne, eller var det en feil når du installerte spillet.

bare for godt mål, finne de nyeste driverne til kortet, og hvis det mislykkes, siden du fortsatt er helt i begynnelsen, avinstallere den og installere og se om det løser noen anomalies. Hvis ikke noe av dette hjelper, kan du trygt anta grafikkortet er får opp. Da må du få en ny en opplagt.

Min System: Esekiel

Prosessor (er):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66
Hovedkort:
MSI P-35 Neo Kombitaster brikkesett
RAM-minne:
2 gigabyte G. Skill DDR2 800mhz
Graphics Card (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512 MB
Lydkort:
Creative 7.1 soundcard
Harddisk (er):
160 gig Western Digital SATA-stasjon
Optisk stasjon (er):
ASUS 16x dvd-cd RW kombinert stasjon
Case / PSU:
CoolerMaster tilfellet Antec Earthwatts 500W
Cooling:
3x lager 120mm vifter, 1 stock CPU vifte
Nettverk / Internett:
Brighthouse Kabel 1 MB / s
Skjerm (er):
22 tommers Samsung widescreen
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 17th 2008 Feb, 10:50
Medlem Group

Bare for å hjelpe deg litt, her er de nyeste driverne for Nvidia kort. Jeg skal anta at du kjører Windows XP. Hvis du ikke må du velge riktig OS. http://www.nvidia.co.uk/object/winxp...1_whql_uk.html
Håper dette hjelper deg.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Laptop problemet xioner General Software Chat 11 23 oktober 2008 12:03
PSU,, fortsatt i en sak for meg dsaliba Bærevesker & Strømforsyning 7 10nde sep 2008 13:10
PSU problemet ukmm Bærevesker & Strømforsyning 2 14 desember 2007 15:55
Vil du likevel si Crysis er 2. farcry hvis det var ikke gjort av de samme menneskene? cheesepuff PC & Console Gaming 6 21 nov 2007 20:35
Jeg stumped ... Derfor er Microsoft. Grafikkortkonfigurasjon problemet. Dmeyer07 Kabinetter & Skjermer 5 3 nov 2007 22:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.