mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Grafik problem med farcry

Reply

Thread Tools
Old 16 Februari 2008, 15:26
Ledamot Gruppen

Default Grafik problem med farcry

im trafik långt för första gången och ive just börjat spela spelet im i början var du hittar hand pistol granater och kroppsskydd och sedan öppna dörren och det leder till djungeln men när jag går in i djungeln marken har trasslat till det kommer upp som blå istället för Grönskans gör ni förstår mig det ser ut som min GFX kortet cant hantera det, men mitt kort är ett GeForce 7600
Old 16 Februari 2008, 19:44
Givargruppen

Det kan vara så att ditt kort är felaktig, att du behöver uppdatera dina drivrutiner, eller så uppstod ett fel när du installerade spelet.

bara för bra åtgärd, hitta de senaste drivrutinerna för ditt kort, och om det misslyckas, eftersom du fortfarande är alldeles i början, avinstallera och installera om och se om det fixar eventuella felaktigheter. Om inget av detta fungerar kan du säkert utgå från ditt grafikkort är Messing upp. i vilket fall måste du skaffa ett nytt självklart.

Mitt System: Hesekiel

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750 2,66 GHz
Moderkort:
MSI P-35 Neo Combo chipset
RAM Minne:
2 gig G. Skill DDR2 800MHz
Grafikkort (s):
BFG NVIDIA GeForce 9800gtx + 512MB
Ljudkort:
Creative 7.1 ljudkort
Hårddisk (s):
160 gig Western Digital SATA drive
Optisk enhet (er):
ASUS 16x dvd-cd-rw combo enhet
Mål / PSU:
CoolerMaster fall Antec Earthwatts 500W
Kylning:
3x lager 120mm fläktar, 1 lager CPU fläkt
Nätverk / Internet:
Brighthouse Kabel 1 MB / s
Monitor (s):
22 tums Samsung widescreen
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 17 februari 2008, 10:50
Ledamot Gruppen

Bara för att hjälpa dig en del, här är den nyaste drivrutinerna för Nvidia-kort. Jag kommer att förutsätta att du kör Windows XP. Om du inte behöver du väljer rätt OS. http://www.nvidia.co.uk/object/winxp...1_whql_uk.html
Hoppas den här hjälper dig.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Laptop fråga xioner General Software Chat 11 23 oktober 2008 12:03
PSU,, fortfarande ett problem för mig dsaliba Cases & Power Supplies 7 10:e sep 2008 13:10
PSU fråga ukmm Cases & Power Supplies 2 14 december 2007 15:55
Skulle ni fortfarande säga Häxkungens är 2:a farcry om det wasnt gjorts av samma personer? cheesepuff PC & Console Gaming 6 21 november 2007 20:35
Jag stumped ... Så är Microsoft. Grafikkort fråga. Dmeyer07 Grafikkort & Skärmar 5 3 november 2007 22:29
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.