mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

GTA 4 til PC

Reply

Thread Tools
Old 14. april 2008, 09:19
Donor-Gruppen

Nå, vi alle kender den længe ventede, udskydes GTA 4 er ved at blive udgivet den 29 april til PS3 og Xbox 360-konsoller, men ikke nogen, der ved hvornår eller om dens løbende at få en pc frigivelse?

En computer, en gang slog mig i skak
Men det var ingen match for mig på kick boksning.

Mit system: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Bundkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM Hukommelse:
2GB Corsair XMS pc3200 platium
Grafikkort (r):
8800gts o / c
Lydkort:
kreative SoundBlaster 4
Harddisk (e):
1x 80 GB 2x 250 GB
Optisk drev (r):
1x Sony DVD-RAM-drev 1xphillips dv
Sag / PSU:
700w moduler PSU
Køling:
luft
Network / Internet:
Monitor (s):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Old 14. april 2008, 09:55
Donor-Gruppen

Meningsløst emne det er noget, du let kan finde ud af med en hurtig google, men mens jeg udstationering er svaret, at der ikke er nogen officielle svar, oktober er en dato, men Rockstar havn't bekræftes det, eller selv om de vil frigive en PC version.
Old 14. april 2008, 10:05
Donor-Gruppen

Jeg har lige cant find noget om en pc frigivelse

Old 14. april 2008, 11:19
Donor-Gruppen

Jamen jeg søgte GTA 4 PC og fik resultatet i indsendt ovenfor.

Hvis de gør frigøre det vil det være oktober, men som nogle af artiklerne nævnt vil der være et stort marked for en pc-version, og som du kan se fra mit state of the art ligningen nedenfor:

((Stort marked = BIG $$$$) = fornuftig idé til virksomheden)

det er noget deres pligt til at gå til: D
Old 14. april 2008, 11:40
Donor-Gruppen

ok cheers m8

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.