![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No me kaikki tiedämme, kauan odotettu, siirrettiin GTA 4 on julkaistiin huhtikuun 29. päivä PS3 ja Xbox 360-konsolia, mutta ei kukaan tiedä, milloin tai jos se aikoo saada pc vapauttaa?
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Turha aihe tämä on jotain, mitä voisi helposti selvittää nopealla google, mutta kun olen lähettämistä vastaus on, että ei ole olemassa virallista vastausta, Lokakuu on päivämäärä, mutta Rockstar havn't vahvistanut sitä ja vaikka he julkaisee PC-versio. |
|
| |||
| |||
| I just cant find mitään kpl release
__________________ Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() |
|
| |||
| |||
| No Hain GTA 4 PC-pelaaja, joten olen kirjoittanut. Jos he eivät vapauta sitä se on lokakuu, mutta joitakin mainittuja esineitä siellä on valtavat markkinat PC-versio, ja kuten näette minun uusinta yhtälön mukaisesti: ((Valtavat markkinat = ISO $$$$) = järkevää Yrityksille) että on jotain niiden sidottu mennä: D |
|
| |||
| |||
| ok cheers M8
__________________ Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() |