![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou we weten allemaal de langverwachte, uitgesteld gta 4 wordt vrijgegeven op 29 april voor de PS3 en Xbox 360 consoles, maar heeft iemand weet of en wanneer het gaat om een pc versie te krijgen?
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| |||
| |||
| Pointless onderwerp is dit iets wat je zou gemakkelijk te vinden met een snelle google, maar terwijl ik het posten van het antwoord is dat er geen officieel antwoord, oktober is een bepaalde datum, maar Rockstar havn't bevestigd, of zelfs als ze een introductie PC versie. |
|
| |||
| |||
| i just cant find iets over een pc release
__________________ Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() |
|
| |||
| |||
| Nou, ik zocht GTA 4 pc en kreeg ik het resultaat gepost hierboven. Als ze los te maken zal het oktober, maar omdat sommige van de genoemde artikelen is er een enorme markt is voor een PC versie, en zoals je kunt zien uit mijn stand van de techniek onderstaande vergelijking: ((Enorme markt = BIG $$$$) = verstandig idee VOOR COMPANY) dat is iets wat hun gebonden te gaan voor: D |
|
| |||
| |||
| ok cheers m8
__________________ Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() |