![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel vi alle kjenner den etterlengtede, utsatte GTA 4 blir utgitt den 29 april for PS3 og Xbox 360-konsoller, men noen vite når eller om det går å få en pc versjonen?
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Meningsløst emne dette er noe du lett kunne finne ut med et raskt google, men mens jeg legger svaret er at det ikke er offisielt svar, er oktober en dato gitt, men Rockstar havn't bekreftet det eller om de vil slippe en PC-versjonen. |
|
| |||
| |||
| i just cant find noe om en PC release
__________________ Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() |
|
| |||
| |||
| Vel jeg søkte GTA 4 PC og fikk resultatet jeg postet ovenfor. Hvis de slipper det vil det bli oktober, men som noen av artiklene nevnt vil det være et enormt marked for en PC-versjon, og som du kan se fra mine state of the art ligningen nedenfor: ((Veldig marked = BIG $$$$) = fornuftig IDEA FOR COMPANY) det er noe de garantert til å gå på: D |
|
| |||
| |||
| ok cheers M8
__________________ Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() |