![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jo vi vet alla de efterlängtade, bordlades GTA 4 som släpptes den 29 april för PS3 och Xbox 360-konsoler, men de gör någon veta när eller om den kommer att få en st release?
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Meningslöst ämne detta är något du kan lätt ta reda på med en snabb google, men medan jag utstationering svaret är att det inte finns något officiellt svar, oktober är en dag som anges men Rockstar havn't bekräftade eller ens om de kommer att släppa en PC-versionen. |
|
| |||
| |||
| Jag bara skränande finna något om en PC release
__________________ Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() |
|
| |||
| |||
| Jo jag sökte GTA 4 PC och fick det resultat jag postat ovan. Om de gör det lossnar det kommer att vara oktober, men eftersom några av de artiklar som nämns kommer att finnas en enorm marknad för en PC-version, och som ni kan se från mitt aktuella tekniska ekvationen nedan: ((Enorm marknad = BIG $$$$) = KÄNNBAR idé för företaget) det är något som deras skyldig att gå på: D |
|
| |||
| |||
| ok cheers M8
__________________ Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() |