![]() |
|
| |||
| |||
| For eksempel, jeg bliver forfulgt af betjente og spillet begynder at Hick-up det kinda halter. Jeg har et MSI GTX260 896MB og en i7 920. min computer kan håndtere Crysis på ultra så jeg tror ikke, det grafix er problemet. nogen hjælp? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| GTA IV er kendt for forsinkelse i spillet, selv om meget høje spec PC `s, men der var og er en forhastet program og ikke er testet ordentligt, youll nødt til at vente og installere programrettelser til spillet for at se om det forbedrer noget, de seneste plaster findes her http://www.fileplanet.com/195520/190...Auto-4---Patch--
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yeah spillet er aflyttet ud, jeg kender folk kører lignende systemer til dit men de har 4870x2 og spillet halter stadig På en anden note, hvorfor ikke, du indtaster disse
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Ok det er ikke et spørgsmål beholde til GTAIV men at socialwalefers kommentar Jeg vil gerne gøre det, men bare undrende ... min XP er completly sammenknebne og opsætning til gaming og min Windows 7 isnt Hvis jeg var en af disse benchmarks på et gaming OS, at jeg gjorde eller min Windows 7, at jeg ved hjælp ville det være det samme? |
|
| |||
| |||
| Nope sammenknebne XP ville være bedre, RAM ikke påvirker bænke på alle Jeg bruger XP til at teste mig selv, dets mindre ressourcekrævende sultne
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| GTA IV Slow Spillet | Help1inghand | PC & Console Gaming | 4 | 8. maj 2009 13:47 |
| Thread Tools | |
| |