![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Esimerkiksi minua jahtasi jota poliisit ja peli alkaa maalaistollo-up se kinda viipeitä. Minulla on MSI GTX260 896MB ja i7 920. minun tietokone voi käsitellä Crysis on ultrahigh joten en usko, että grafix ovat asiasta. apua? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| GTA IV on tunnettu jälkijättöisyys pelin jopa erittäin korkea spec kpl `s, se oli ja on hätäinen ohjelma ja ei ole testattu kunnolla, youll on odotettava ja asentaa korjaustiedostot pelin katso jos se parantaa kaikki, että viimeisin korjaustiedosto on saatavilla tässä http://www.fileplanet.com/195520/190...Auto-4---Patch--
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Joo peli on vakoilutapauksen ilmitulon pois, minä tiedän ihmisiä käynnissä vastaavia järjestelmiä sinun mutta ne ovat 4870x2: n ja pelin vielä jää Toista huomata, miksi te ette anna nämä
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Ok tässä ei ole kysymys säilyttää sen GTAIV vaan socialwalefers kommentti Haluaisin tehdä, mutta vain ihmetellä ... minun XP on completly tweaked ja asentamistiedot peli-ja Windows-7 isnt Jos ei yksi niistä vertailuarvot on pelaamista os että tein tai Windows 7 että olen käyttämällä se olisi sama? |
|
| |||
| |||
| Nope tweaked XP olisi parempi, RAM ei vaikuta penkit lainkaan Käytän XP testata itse, sen vähemmän resursseja nälkäinen
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| GTA IV Hidas gameplay | Help1inghand | PC & Console Gaming | 4 | 8. toukokuuta 2009 13:47 |
| Thread Tools | |
| |