![]() |
|
| |||
| |||
| Bijvoorbeeld, ik ben achtervolgd door de politie en het spel begint te hick-up het een beetje loopt. Ik heb een MSI GTX260 896MB en een i7 920. mijn computer kan Crysis op ultrahoge dus ik denk niet dat de grafix zijn het probleem. any help? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| GTA IV is bekend voor vertraging in het spel, zelfs op zeer hoge spec pc `s, het was en is een programma overhaast en niet goed getest, youll moeten wachten en installeren van de patches voor de game om te zien of het een verbetering, de laatste patch is hier beschikbaar http://www.fileplanet.com/195520/190...Auto-4---Patch--
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, het spel is afgeluisterd uit, ik weet van mensen die soortgelijke systemen aan de jouwe, maar ze hebben 4870x2's en het spel ligt nog ver Op een andere nota, waarom niet u deze
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Ok dit is niet een vraag aan het behoud van GTAIV maar om socialwalefers commentaar Ik wil dat doen, maar gewoon af ... Mijn XP is volledig getweakt en setup voor gaming en mijn Windows 7 isnt Als ik een van die criteria op een gaming os die ik heb of mijn Windows 7 dat ik gebruik zou het dezelfde zijn? |
|
| |||
| |||
| Nope getweakte XP beter zou zijn, RAM heeft geen invloed op de bankjes op alle Ik gebruik XP te testen ikzelf, zijn minder hulpbronintensieve honger
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| GTA IV Slow Gameplay | Help1inghand | PC & Gaming Console | 4 | 8 mei 2009 13:47 |
| Thread Tools | |
| |